Håper dere klarer å holde kontaktJa, var veldig koselig
Håper vi får til flere treff. Dette første var gjennom jordmortjenesten, men resten fikser vi bare oss imellom![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper dere klarer å holde kontaktJa, var veldig koselig
Håper vi får til flere treff. Dette første var gjennom jordmortjenesten, men resten fikser vi bare oss imellom![]()
Hihi...mannen får gi deg en dyttKan fint legge meg nåhehe
Må bare komme opp fra sofaen![]()
Han sover jo på den andre sofaenHihi...mannen får gi deg en dytt![]()
Haha...mye liv i stua di i kveld skjønner jegHan sover jo på den andre sofaenhaha
Haha...mye liv i stua di i kveld skjønner jeg![]()
Haha...da får dere ihvertfall ikke naboklagerSkikkelig og detvofsen ligger rett ut på gulvet og
![]()
det er den jaSå deilig med en skogsturDet er den hunden dere låner eller?
![]()
Haha...da får dere ihvertfall ikke naboklager![]()
det er den ja![]()
Er serie premiere på CSI: Cyber, ble nysgjerrig og sitter og glor..Det er sant. Da må det i tilfelle være snorkinga til mannenhahs
Du driver med i kveld da?
vigjør visst detKos med hund i husFår dere låne den så lenge dere vil eller?
Bare hyggelig, god fornøyelseTakk for tipset![]()
Spennende? Jeg ga opp å prøve å vekke mannen her. Fikk endelig pelsdyret til å gå på do, så nå ligger jeg endelig i senga miEr serie premiere på CSI: Cyber, ble nysgjerrig og sitter og glor..
Het grei hittil, men lurer på om den er ved å ta seg opp nå..Spennende? Jeg ga opp å prøve å vekke mannen her. Fikk endelig pelsdyret til å gå på do, så nå ligger jeg endelig i senga mi![]()
Hm...de skulle vi vært å banka oppHet grei hittil, men lurer på om den er ved å ta seg opp nå..
Noen har hacket seg inn på babycaler, bryter seg inn på babyrom, selger babyer på nett og kidnapper dem