Skravletråd :)

Med tre barn :P
Bare jeg får støvsuget og vasket er det ikke så ille om jeg må rydde litt rot før den tid.
Det er egentlig ikke så ille her heller, bare litt problemer med å få tid når U helst vil være på fanget, og har bæsjet seg ut flere ganger i dag..

Haha nei jeg ser jo hvor fort det blir rot her og jeg har bare ei ennå :P ja da er det ikke lett å få tid til så mye annet...

Her blir det koteletter med ananas og ost.

Steker nakkekoteletter lett, legger i en ildfast for, legger to ananas ringen oppå, putter bacon ost i ananas ringene og gulost på toppen, inn i ovnen i en 20-30 minutter etter hvor tykke kotelettene er.
Serverer med stekte grønnsaker og Toro rosepepper saus hvor noe av vesken er byttet ut ned vake fra ananas boksen

Hva skal dere ha?

Det hørtes veldig godt ut, bare synd jeg ikke spiser gris og frøkna ikke skal ha melk :P

Her blir det koteletter med ananas og ost.

Steker nakkekoteletter lett, legger i en ildfast for, legger to ananas ringen oppå, putter bacon ost i ananas ringene og gulost på toppen, inn i ovnen i en 20-30 minutter etter hvor tykke kotelettene er.
Serverer med stekte grønnsaker og Toro rosepepper saus hvor noe av vesken er byttet ut ned vake fra ananas boksen

Hva skal dere ha?

Det hørtes veldig godt ut:)
Planen var at vi egentlig skulle på temakveld i dag, så jeg har ikke tatt opp noe mat:o men siden jeg nesten ikke orker å gå, så droppet vi det og mannen er på shopping så jeg vet rett og slett ikke hva det blir til.
Tine noe salatkjøtt kanskje:)

Hva gjør dere i kveld da? Frøkna ser barnetv på iPad og jeg strikker litt og er innom å kikker litt her :)

Hva gjør dere i kveld da? Frøkna ser barnetv på iPad og jeg strikker litt og er innom å kikker litt her :)
Ligger på sofaen og venter på at mannen skal komme hjem og filse mat til meg:p hehe
Null energi, så klarer nesten ikke reise meg for å gå på do:o hehe
Titter litt i en bok for å finne ut hva jeg skal sy da:)

Ligger på sofaen og venter på at mannen skal komme hjem og filse mat til meg:p hehe
Null energi, så klarer nesten ikke reise meg for å gå på do:o hehe
Titter litt i en bok for å finne ut hva jeg skal sy da:)

Satse på at han fikser noe godt da :) å kult, til deg eller mini du har tenkt til å sy?

Satse på at han fikser noe godt da :) å kult, til deg eller mini du har tenkt til å sy?

Håper det jeg og:)
Tenkte å sy til mini. Lurte på å sy et slikt leketeppe med snor som kan samles sammen:)

Håper det jeg og:)
Tenkte å sy til mini. Lurte på å sy et slikt leketeppe med snor som kan samles sammen:)

Kult da :) Må vise frem bilde etterpå da :) jobber sakte men sikkert meg gjennom noen små strikka lapper til lillebrors teppe jeg da... men frøkna har ikke trua på at jeg blir ferdig i tide :P

Kult da :) Må vise frem bilde etterpå da :) jobber sakte men sikkert meg gjennom noen små strikka lapper til lillebrors teppe jeg da... men frøkna har ikke trua på at jeg blir ferdig i tide :P

Blir ikke i dag ihvertfall:p er mye jeg har lyst til å sy egentlig. Lyst å sy bæresele osv, men vet ikke hva slags stoff jeg skal bruke:/
Har ho ikke trua på deg? :o
Er det mye igjen da?

Blir ikke i dag ihvertfall:p er mye jeg har lyst til å sy egentlig. Lyst å sy bæresele osv, men vet ikke hva slags stoff jeg skal bruke:/
Har ho ikke trua på deg? :o
Er det mye igjen da?

Neida du skal få lov å gjøre det en annen dag ;) hvordan går det med senga da? Nei du det vet jeg ikke, men helt sikkert noen her inne som vet det da :)

Jeg har MYE igjen :P nei hun har virkelig ikke trua på meg haha :P

Neida du skal få lov å gjøre det en annen dag ;) hvordan går det med senga da? Nei du det vet jeg ikke, men helt sikkert noen her inne som vet det da :)

Jeg har MYE igjen :P nei hun har virkelig ikke trua på meg haha :P

Takk for det;) hehe
Har gjort ferdig noen puter i dag, så har ikke fått gjort noe på senga. Får se i morgen om jeg orker å gjøre litt før jeg skal på bassengtrening:)

Da må du jo motbevise det da;)

Takk for det;) hehe
Har gjort ferdig noen puter i dag, så har ikke fått gjort noe på senga. Får se i morgen om jeg orker å gjøre litt før jeg skal på bassengtrening:)

Da må du jo motbevise det da;)

Ikke lett å skulle få gjort alt på en gang da :) deilig med bassengtrening da :)

Ja jeg jobber med saken, men skal og sy på vikingklærne te frøkna og lage lue til henne som skal være ferdig før pinse og sikkert noe mer jeg har glemt hehe

Back
Topp