Skravletråd :)

Potetgull har jeg altfor masse av:eek: kjøpte litt for mye til bursdagsen til samboer:p
Liker best vanlig salt da:)
Vil helst har Salt og pepper fra Kims, og den der sterke dippen :)

Og her er vi snopesyke eller?? Haha dere er søte når dere snakker om dette snopet da :P jeg har bestandig alt for mye snop i skapet jeg da, ikke så lenge siden jeg kastet påskegodtet fra i fjor så :P

Og her er vi snopesyke eller?? Haha dere er søte når dere snakker om dette snopet da :P jeg har bestandig alt for mye snop i skapet jeg da, ikke så lenge siden jeg kastet påskegodtet fra i fjor så :P

Vi gamle kan spise snop når vi vil;)
Har en skål med godteri her fra halloween...men den frister ikke:p
Har ikke du snopestopp da?

Vi gamle kan spise snop når vi vil;)
Har en skål med godteri her fra halloween...men den frister ikke:p
Har ikke du snopestopp da?

Jo men har jo snop i skapet da :P kaster det jo ikke selv om jeg ikke spiser det :P og så har jeg alt for mye igjen etter at jeg fylte påskeegg til påske :P

Hihi...var skummelt og logge seg inn her nå:p
Kjenner Narvesen skriker etter meg:cool:

Jo men har jo snop i skapet da :P kaster det jo ikke selv om jeg ikke spiser det :P og så har jeg alt for mye igjen etter at jeg fylte påskeegg til påske :P

Går ofte i rykk og napp her da. Men samboer pleier å spise det opp om jeg ikke tar det, men han har visst vært flink:)

Mmm....snadder:D
De likte min bestefar også:p

Superdigg.
Jeg pleide alltid å plukke de fra marsipankulene til mamma da jeg var liten så hun begynte med å gi meg en eske istedet:p

Back
Topp