Snopefri mai

Flaks!:D haha
Her er det aldri godis/chips i ukedag uansett men skikkelig frotsing hvis jeg først begynner i helga:o jeg liker å si jeg er bulimiker minus oppkast, uffaO.o (håper folk ser ironien og ikke tar seg nær av det)
Da får du ha som mål å ikke fråtse i helgene da :p (og du er ikke alene om å tenke slik :oops: jeg overspiser det meste...)

Da får du ha som mål å ikke fråtse i helgene da :p (og du er ikke alene om å tenke slik :oops: jeg overspiser det meste...)
Haha jeg tror egentlig det sikreste i mitt tilfelle er å la være å spise det i det hele tatt:o
Hilsen hun som spiste 1 pose popcorn på lørdag og 1/2 pose chips søndagO.o

Har ikke spist noe siden en fredag. Da ble det fredagskos med en Lion sjokkis. Men kjenner suget.

Fint med en påminnelse, for dette har jeg glemt av. Har så langt gått bra, men regner med å kjenne på det i kveld.

Flaks!:D haha
Her er det aldri godis/chips i ukedag uansett men skikkelig frotsing hvis jeg først begynner i helga:o jeg liker å si jeg er bulimiker minus oppkast, uffaO.o (håper folk ser ironien og ikke tar seg nær av det)

Det heiter: bulimiker med Alzheimer :P

• Liker
Reactions: BMC
Sååååå lyst på sjokolade!!!!

Jeg eier jo ikke viljestyrke....

Hvordan går det? Noen som kjenner på snopesuget? Nettopp spist middag og merker at sjokkisen i kjøleskapet rooooooper på meg :p

Har gått fint så langt! Men er ennå mange timer igjen av kvelden :(

Fortsatt ingen snop i dag! :D

• Liker
Reactions: EJ
Haha jeg tror egentlig det sikreste i mitt tilfelle er å la være å spise det i det hele tatt:o
Hilsen hun som spiste 1 pose popcorn på lørdag og 1/2 pose chips søndagO.o

Godt det er fler enn meg ;) en freia sjokoladeplate på 200g kan lett sluken i løpet av en times tid. Null stress! :o smågodtkrokodiller kan jeg spise sikkert en kg av! :o

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp