Snopefri mai

BMC

Februar 14's Miss Skravle
Tilgangsansvarlig
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
♡Junigull 2016♡
Starter mandag 4/5! Vil du værra med så heng på! (Jadda, vet mai er en "håpløs" mnd pga 17.mai og konfirmasjoner osv, men tenker på hverdagssnopinga) :)

Jeg er med :-)

• Liker
Reactions: BMC
Har ikke råd til spise snop i hverdagen jeg så jeg er med!

• Liker
Jeg er med på hverdagskutt!

Dette ble jo enkelt. Sambo og KA spiste opp sjokkisn min i går og ikke kjøpt ny til meg idag!! :angry:

• Liker
Reactions: EJ
Jeg er med :D

• Liker
Hvordan går det? Noen som kjenner på snopesuget? Nettopp spist middag og merker at sjokkisen i kjøleskapet rooooooper på meg :p

Er sykt fysen!

Jeg glemte meg jo av på lørdag..*host*
Starter ikke før i dag! Med viten og vilje :D var dessuten hverdagssnopinga det var mål å få bukt med siden det er en del spesielle dager i mai :p men opp til hver enkelt hvordan de velger å kjøre snopefri (som alltid) :)

Målet er å endre noe til det bedre. For noen er det å kutte sjokkis, for andre kan det være å kutte brus, saft, jus osv. Opp til hver enkelt hva man legger i snopefri :)

Starter ikke før i dag! Med viten og vilje :D var dessuten hverdagssnopinga det var mål å få bukt med siden det er en del spesielle dager i mai :p men opp til hver enkelt hvordan de velger å kjøre snopefri (som alltid) :)
Flaks!:D haha
Her er det aldri godis/chips i ukedag uansett men skikkelig frotsing hvis jeg først begynner i helga:o jeg liker å si jeg er bulimiker minus oppkast, uffaO.o (håper folk ser ironien og ikke tar seg nær av det)

Back
Topp