Jeg måå ha pepsi max inatt hvis jeg skal klare å holde meg våken![]()
Jeg tror det er en grunn til at man er mer utsatt for overvekt om man jobber skift..
Sent from my iPhone using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg måå ha pepsi max inatt hvis jeg skal klare å holde meg våken![]()
Haha godt jeg ikke er aleneGodt det er fler enn megen freia sjokoladeplate på 200g kan lett sluken i løpet av en times tid. Null stress!
smågodtkrokodiller kan jeg spise sikkert en kg av!
![]()
Jeg pleier aldri å ha noe snack eller noe på nattevakt faktisk. Men inatt måtte jeg ha pm for å holde meg våken, drikker ikke kaffiJeg tror det er en grunn til at man er mer utsatt for overvekt om man jobber skift..
Blir vel ikke feit av Pepsi Max?Jeg tror det er en grunn til at man er mer utsatt for overvekt om man jobber skift..

Blir vel ikke feit av Pepsi Max?![]()
Haha godt jeg ikke er aleneall or nothing!
Jeg pleier aldri å ha noe snack eller noe på nattevakt faktisk. Men inatt måtte jeg ha pm for å holde meg våken, drikker ikke kaffi![]()
Hahaa nei det kan ikke være lett å holde seg unna det hvis det står tilgjengeligHaha, jeg kan ikke ha snop i husetså flink du er da
jeg er ikke flink, må skjerpe meg
har til og med prøvd å droppe pauser hele vakter for å unngå snop.. Ike bra å ha tilgang på kaker, desserter, is og brus hele tiden