Snopefri mai

Ble litt sjokoladepålegg i går. Nybakt brød og sjokopålegg. Skal sies at det var KA som laga til meg. :D

Godt det er fler enn meg ;) en freia sjokoladeplate på 200g kan lett sluken i løpet av en times tid. Null stress! :o smågodtkrokodiller kan jeg spise sikkert en kg av! :o

Sent from my iPhone using BV Forum
Haha godt jeg ikke er alene:p all or nothing!:o
Jeg tror det er en grunn til at man er mer utsatt for overvekt om man jobber skift..

Jeg pleier aldri å ha noe snack eller noe på nattevakt faktisk. Men inatt måtte jeg ha pm for å holde meg våken, drikker ikke kaffi:p

Åååååååå, alle sjokoladene roper navnet mitt! Høyt! Beeeeeenteeeeeeee, kom og spis oss roper de!

sku gjerne hatt styrke til det men er jo konfirmasjon å 17mai å bursdagen min :happy:

Sambo kom med en kick og snickers til meg. ♥ Mente jeg trengte det. :p haha
Sliten dame med hovent øye.

• Liker
Reactions: BMC
Har en pose pottis som ligger i bilen som står oppe ved veien. Til og med den roper på meg!

Haha godt jeg ikke er alene:p all or nothing!:o

Jeg pleier aldri å ha noe snack eller noe på nattevakt faktisk. Men inatt måtte jeg ha pm for å holde meg våken, drikker ikke kaffi:p

Haha, jeg kan ikke ha snop i huset ;) så flink du er da :) jeg er ikke flink, må skjerpe meg :o har til og med prøvd å droppe pauser hele vakter for å unngå snop.. Ike bra å ha tilgang på kaker, desserter, is og brus hele tiden :o

Haha, jeg kan ikke ha snop i huset ;) så flink du er da :) jeg er ikke flink, må skjerpe meg :o har til og med prøvd å droppe pauser hele vakter for å unngå snop.. Ike bra å ha tilgang på kaker, desserter, is og brus hele tiden :o

Hahaa nei det kan ikke være lett å holde seg unna det hvis det står tilgjengelig:o jeg spiser ikke snop og kaker. Men chips er min store svakhet.. Selv om det kun er i helgen..

Ingen snop ennå :D Har ikke noe snop i huset heller..

Jeg har holdt meg snopefri så langt =)
Spiser vannmelon til den store gullmedalje på kveldstid for å unngå å grave frem sjokoladen fra skapet.

• Liker
Reactions: BMC
Sprakk samme dagen :(

Still going strong :)

Sliter litt i dag, har gått løs på rosinene til vesla :P

Framdeles snopefri :)

Back
Topp