Skravletråd :)

Da har jeg fått ryddet stue og kjøkken samt vasket overflater.
Tror jeg sparer støvsuging og gulvvask til i morgen..
Badene tar jeg på mandag tror jeg

Hva har dere gjort i dag?

Da syntes jeg han kan levere den tilbake siden du trenger den selv.

Men planen var at vi egentlig skulle komme og se på huset, og ta den med da. Mannen er så treig at han ikke har svart kameraten sin, som jeg møtte på nav forrige uke:p

Men planen var at vi egentlig skulle komme og se på huset, og ta den med da. Mannen er så treig at han ikke har svart kameraten sin, som jeg møtte på nav forrige uke:p

Da syntes jeg dere skal ta dere en tur og kikke på huset haha :P Spark gubben i rompa og si at nå må dere bare for du trenger verktøyet ditt ;)

Da syntes jeg dere skal ta dere en tur og kikke på huset haha :P Spark gubben i rompa og si at nå må dere bare for du trenger verktøyet ditt ;)

Litt problematisk akkurat nå siden en traktorhenger sperrer bilene inne og mannen rydder i hagen med traktor og motorsag:D

Så ta det i morra eller noe da :P ser den at du vil ha gjort noe i hagen og så :)

Har venta lengre på hagen, så deilig at de endelig er igang:)
Ser for meg at de holder på i morgen også, men får høre med mannen etterpå hva planen er:)

Har venta lengre på hagen, så deilig at de endelig er igang:)
Ser for meg at de holder på i morgen også, men får høre med mannen etterpå hva planen er:)

Ja og set skjønner jeg veldig godt :) hvor lang tid bruker du på å lage den type møbel som en seng da egentlig?

Back
Topp