Skravletråd :)

Tar et fly jeg:p mye kjappere!
Ikke nødvendigvis.

Tog stasjoner er ofte nærmere, man slipper å møte opp en time før avgang og man slipper sikkerhetskontrollen.
Selv om flytiden er kortere enn kjøretiden med toget kan hele reisen meg fly være lenger...

Det raskeste vil nok være å be om oppskriften og ta en liten tur i butikken :rolleyes:

Ikke nødvendigvis.

Tog stasjoner er ofte nærmere, man slipper å møte opp en time før avgang og man slipper sikkerhetskontrollen.
Selv om flytiden er kortere enn kjøretiden med toget kan hele reisen meg fly være lenger...

Det raskeste vil nok være å be om oppskriften og ta en liten tur i butikken :rolleyes:
Hehe...jeg bor nære flyplassen, oppmøte innenriks er kun 30 minutter, og flytid til Stavanger er 50 minutter:p
Tror ingen tog slår det;)

U sover ute i vuggen og mann og barn er ute og leker.
Jeg skal til å gjøre husarbeid..
Kan noen sende meg litt energi, jeg kommer meg ikke opp av sofaen :P

Haha...sitter du der ennå, eller klarte du å komme deg opp?:p
Nettopp vært i butikken med mellomste jeg...så begynte det å regne her:rolleyes:
Har fått tatt ut av oppvaskmaskinen og startet en ny...
Og havnet tilbake i sofaen igjen :P

Sitter og googler og prøver å finne ut hvor jeg kan få tak i et ekstra takfeste til vuggen.
Ønsker å ha muligheten til å henge den opp flere steder

Hva driver folk med idag?
Vi er på outing..med hund og detektor på slep visst. Mannen graver, hunden løper rundt og jeg leser bok :p grei dag!

Hva driver folk med idag?
Vi er på outing..med hund og detektor på slep visst. Mannen graver, hunden løper rundt og jeg leser bok :p grei dag!
Koselig dere har det:D
Vi var ute med detektoren igår kveld vi:p
Her regner det, så vi sløver bare inne:)

Back
Topp