Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da kommer jeg på besøk!!!Jada *sender kake*
Måtte fylle opp fryseren, for der var så mye til overs...fikk hele kaka med hjemhaha
![]()
Spar litt til meg daJa, beste jeg har smakt på lenge![]()
Da kommer jeg på besøk!!!![]()
Spar litt til meg da![]()
Tar et fly jegJaja, hopp på første tog![]()
Ikke nødvendigvis.Tar et fly jegmye kjappere!
God morgen alle sammen.
Her er det strålende sol i dag, og det ser ut som det blir en ny fin dag![]()
Hehe...jeg bor nære flyplassen, oppmøte innenriks er kun 30 minutter, og flytid til Stavanger er 50 minutterIkke nødvendigvis.
Tog stasjoner er ofte nærmere, man slipper å møte opp en time før avgang og man slipper sikkerhetskontrollen.
Selv om flytiden er kortere enn kjøretiden med toget kan hele reisen meg fly være lenger...
Det raskeste vil nok være å be om oppskriften og ta en liten tur i butikken![]()
På vei til flyplassen nåSant det! Kom kom![]()
Haha...sitter du der ennå, eller klarte du å komme deg opp?U sover ute i vuggen og mann og barn er ute og leker.
Jeg skal til å gjøre husarbeid..
Kan noen sende meg litt energi, jeg kommer meg ikke opp av sofaen![]()
På vei til flyplassen nå
Uansett kommer jeg i oktober også, så du kan jo fryse den ned til meg![]()
Har fått tatt ut av oppvaskmaskinen og startet en ny...Haha...sitter du der ennå, eller klarte du å komme deg opp?
Nettopp vært i butikken med mellomste jeg...så begynte det å regne her![]()
Jeg prøver å gjøre litt husarbeid mens det er stille herHva driver folk med idag?
Vi er på outing..med hund og detektor på slep visst. Mannen graver, hunden løper rundt og jeg leser bokgrei dag!
Jeg prøver å gjøre litt husarbeid mens det er stille her
Da får du bake en ny til jeg kommerHaha, så greithar allerede masse i fryseren, men spørs om det blir liggende helt til oktober
![]()
Fått gjort litt i det minsteHar fått tatt ut av oppvaskmaskinen og startet en ny...
Og havnet tilbake i sofaen igjen
Sitter og googler og prøver å finne ut hvor jeg kan få tak i et ekstra takfeste til vuggen.
Ønsker å ha muligheten til å henge den opp flere steder
Koselig dere har detHva driver folk med idag?
Vi er på outing..med hund og detektor på slep visst. Mannen graver, hunden løper rundt og jeg leser bokgrei dag!