Skravletråd :)

Vi har vurdert en helg til Dyreparken før sommeren, utenom skolegården. Og skal vi først dit tenkte vi bo i Abrahavn. Det er nesten helt fullt allerede, men ett alternativ med frokost kommer på 9.500. Er det mulig eller:o for en helg?? Guttungen har selvsagt SÅ lyst, men fy fader da!
Jada, veldig mulig:rolleyes:
Har sjekket selv og funnet ut at det er grisedyrt!!!:oops:

Det har alle mine katter gjort også:D
Og hunden til et vennepar knurrer på meg hver gang jeg er gravid men aldri ellers:p

Tispa jeg hadde når jeg gikk med frøkna klikka totalt når jeg vår på slutten. Når jeg gikk med rier var det nr før hu fløy på meg... men hu var litt tullerusk da stakkars... en fantastisk hund før hun klikka helt og pga bakgrunnen hennes måtte man desverre la henne få slippe...

Men sånn ellers er dyr fantastiske når man er gravid for de reagerer så forskjellig og Det kan være gøy å se reaksjonen demmes hehe

Flott å kunne arve da:D

Helt klart, men akkurat den ødela litt for meg i dag:p haha

Hehe ja men det hørtes veldig bra ut ;) man må bare passe på at de føler de har hvert med å bestemme det :P

Det er sant;)

Det vet jeg faktisk for jeg målte til ei som er interessert i min:)

86 lang
46 på det dypeste
79 høy

Kanskje jeg skulle vurdert noe sånt ja. Ser jo egentlig veldig kjekt ut da, istedenfor å ha baby i senga som jeg ikke tør:p

Tispa jeg hadde når jeg gikk med frøkna klikka totalt når jeg vår på slutten. Når jeg gikk med rier var det nr før hu fløy på meg... men hu var litt tullerusk da stakkars... en fantastisk hund før hun klikka helt og pga bakgrunnen hennes måtte man desverre la henne få slippe...

Men sånn ellers er dyr fantastiske når man er gravid for de reagerer så forskjellig og Det kan være gøy å se reaksjonen demmes hehe
Trist å høre om hunden din da:(
Synes det er fasinerende at de oppfatter så mye av det som skjer:)

Back
Topp