Uff da?!naboene da??
![]()
Haha trur de hadde lurt litt vist jeg hadde ringt på og spurt om de ville ha besøk
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uff da?!naboene da??
![]()
Det er jo bedre med våken kveldJa, var ganske greit
Så klarer jeg å holde meg litt lengre våken ikveld![]()
Nei, da er det vel best å droppe detHaha trur de hadde lurt litt vist jeg hadde ringt på og spurt om de ville ha besøkmen det ser ikke ut som om de er hjemme heller
![]()
Nei, da er det vel best å droppe det
Ut i skogen og plukke blomster??
Det er jo bedre med våken kveld
Skal dere noe spesielt?
Nei det er ikke det
Kjenner ikke så mye jeg heller, men jeg kan ikke skylde på morkakaMen ser magen og kjenner magen beveger seg en del da
Men du kjenner noe?
Jada, kjenner at det er en liten alien inni derhihi
Kanskje greit å ikke kjenne det såpass at det ikke gjør vondt og egentlig. Har bare sett for meg at jeg skulle kjenne mer. Kravstor![]()
Hehe du er vel ikke kravstor, det er vel bare det at vi kjenner det forskjellig. Jeg kjente jo ikke at frøkna gikk fra sete til hodeleie engang mellom uke 36 og 37. Hadde det ikke hvert for at jeg så det på ul hadde jeg nekta å tru hu hadde snudd seg![]()
Hehe. Er vel mest at det ikke har gått opp for meg 100% enda, så skulle gjerne hatt drt tydligere.
Når er det man kan kjenne at de snur seg som regel da? Jeg har ikke peiling på hvilken vei mini ligger nå ihvertfall
Ja det er vel helst det men spørs om det blir helt virkelig før den lille kommer.
Jeg vet ikke jeg, de var bare overrasket både jm og de på sykehuset at jeg ikke hadde lagt merke til at hu snudde seg. Jeg er usikker på hvordan lillebror ligger for det er vanskelig å kjenne utfra bevegelsene hans...
Tror nok ikke det egentlig.
Jeg kjenner jo bevegelser overalt føler jeg da, nedover og oppover osv. Men har jo ikke sjans til å vite om det er armer eller bein jeg kjenner. Hehe
Vi er vel alle forskjellige vel, så vi vil jo kjenne ting forskjellig og![]()
Huff...da funker jo ikke det hellerHadde det ikke hvert et stykke til skogen skulle jeg gjerne tatt meg en tur men blomstene vil jeg helst ha i skogen pga allergien min hehe![]()
For deg!?Babyshower ikveld visst![]()
Huff...da funker jo ikke det heller
Se en koselig film??
Radio og mat høres fint utBle radioen foreløpigså vurderer jeg om ikke jeg skal fikse meg noe mat snart.. du driver med i dag da?
Radio og mat høres fint ut
Vi er akkurat ferdig å spise...hjemmelaget pizza
Mannen har tatt med eldste og datteren sin ut, jeg er hjemme med de to minste.. Bygger hytte av sofaputer![]()
Bare hater tanken på at det mest sannsynlig er meg som må rydde?!Pizza hørtes godt utHytte et moro, og jo større hytte jo bedre
![]()
Bare hater tanken på at det mest sannsynlig er meg som må rydde?!![]()
Ååh...nyt kveldenJaa, gleder meg!![]()