Skravletråd :)

Ja jeg må nok det eller være flink til å gå på do litt oftere så blæra er tom :P

Høres ut som en lur plan det og;)

Hehe, gøy å se på magen flytter seg her:D

Ja det er det, prøver å være flink men ikke alltid det funker like bra :P

Hehe ja det er litt mer bevegelse på de nå :)

Er vel ikke så lett å styre det som kommer opp kanskje:(

Ja, syns jeg kunne kjent mer da. Men den dumme morkaka ligger foran som polstring:p

Er vel ikke så lett å styre det som kommer opp kanskje:(

Ja, syns jeg kunne kjent mer da. Men den dumme morkaka ligger foran som polstring:p

Nei det er ikke det :P

Kjenner ikke så mye jeg heller, men jeg kan ikke skylde på morkaka :P Men ser magen og kjenner magen beveger seg en del da :) Men du kjenner noe?

Da har man vasket opp, rydda, lagt på plass alle disse klærne som holdt på å angripe meg :P har maskin nr 2 i gang og sagt kos deg til frøkna som har reist til faren sin. Så hva skal man nå finne på da??
Nyte alenetid og gjør akkurat det du vil:D

Nyte alenetid og gjør akkurat det du vil:D

Jeg har alt for mye alenetid jeg nå om dagen som singel og sykemeldt så er det jo bare noen her fra frøkna kommer fra skolen til hu legger seg om kvelden og en liten stund om morran :P og ikke har jeg noe jeg vil gjøre heller... så er det jo bra jeg ikke blir negativ når jeg kjeder meg :P

Jeg har alt for mye alenetid jeg nå om dagen som singel og sykemeldt så er det jo bare noen her fra frøkna kommer fra skolen til hu legger seg om kvelden og en liten stund om morran :P og ikke har jeg noe jeg vil gjøre heller... så er det jo bra jeg ikke blir negativ når jeg kjeder meg :P
Haha...nei da har jeg ikke flere forslag til deg:p
Eller besøke noen kanskje??

Back
Topp