Skravletråd :)

Kommer jo ikke ut heller her da. Det setter seg fast i halse virker det som:p hehe

Skal jo ikle si jeg har vært veldig plaget i svangerskapet, men tror det uansett blir mer fantastisk når mini er ute. Nå er det jo bare venting:o

Åja du får det ikke opp nei, det problemet har ikke jeg. Her kommer det bare jeg bøyer meg og om jeg bøyer meg eller noe ved doen så fosser det bare ut :P

Ja det er helt klart mye hyggeligere med de på utsiden av magen enn inni magen :P

Åja du får det ikke opp nei, det problemet har ikke jeg. Her kommer det bare jeg bøyer meg og om jeg bøyer meg eller noe ved doen så fosser det bare ut :P

Ja det er helt klart mye hyggeligere med de på utsiden av magen enn inni magen :P

Skulle ønske det kom opp innimellom istedet. Kan ikke huske sist jeg kastet opp :o

Gleder meg masse til en bitteliten i armene mine♡

Skulle ønske det kom opp innimellom istedet. Kan ikke huske sist jeg kastet opp :o

Gleder meg masse til en bitteliten i armene mine♡

Ja ser den for det er ikke noe særlig når man helst skulle ha spydd og så ikke få det opp...

Det skjønner jeg godt, det blir nok veldig bra da :)

Ja ser den for det er ikke noe særlig når man helst skulle ha spydd og så ikke få det opp...

Det skjønner jeg godt, det blir nok veldig bra da :)

Huff nei. Også ser ikke gubben at jeg er kvalm når jeg ikke spyr:p haha
Hadde nok hjulpet å få opp litt...

Det tror jeg også♡♡♡

Huff nei. Også ser ikke gubben at jeg er kvalm når jeg ikke spyr:p haha
Hadde nok hjulpet å få opp litt...

Det tror jeg også♡♡♡

Ja det er det verste at man er liksom ikke kvalm bare fordi man ikke spyr....

Ja det er det verste at man er liksom ikke kvalm bare fordi man ikke spyr....

Ikke sant. Men ofte så hjelper det jo å spy da. Har ihvertfall gjort det her tidligere. Så mye verre når det bare ligger og truer

Ikke sant. Men ofte så hjelper det jo å spy da. Har ihvertfall gjort det her tidligere. Så mye verre når det bare ligger og truer

Tja for min del så er bare forskjellen at når jeg spyr så slutter jeg å gulpe når det er tomt i magen men ofte like kvalm :P

Tja for min del så er bare forskjellen at når jeg spyr så slutter jeg å gulpe når det er tomt i magen men ofte like kvalm :P

Deilig å slippe gulpinga da ihvertfall

Så flink du er da;)
Jeg var ute for å grave i 20 min jeg, men måtte gi meg pga kvalmen og bekkenet. Nå er jeg helt slått ut og dårlig samvittighet for ikke å gjøre noe:(
Ikke gjøre noe????
Har ikke du verdens viktigste jobb 24-7 nå da;)

Ikke gjøre noe????
Har ikke du verdens viktigste jobb 24-7 nå da;)

Er jo mye som må gjøres inne og da, før mini kommer, men har ikke klart å komme igang:/

Deilig å slippe gulpinga da ihvertfall

Ja det er det jo... men det slo meg nå når jeg var å spydde litt hvorfor jeg har så mye klesvask når jeg driver å tisser på meg når jeg spyr... så ikke nok med at jeg spyr så må jeg skifte klær og vaske gulvet :P for jeg lurte nemlig tidligere i dag på hvordan jeg kunne ha så mye skittentøy nå, spesielt siden jeg ikke er på jobb og blir grisete der. Jaja fikk forklaring på det nå da haha :P

Viktigste jobben er jo at mageboeren har det bra. Alt annet får ta den tid det tar;)

Det er jo sant, men mageboeren må jo ha et sted å sove utenfor magen og da:)

Ja det er det jo... men det slo meg nå når jeg var å spydde litt hvorfor jeg har så mye klesvask når jeg driver å tisser på meg når jeg spyr... så ikke nok med at jeg spyr så må jeg skifte klær og vaske gulvet :P for jeg lurte nemlig tidligere i dag på hvordan jeg kunne ha så mye skittentøy nå, spesielt siden jeg ikke er på jobb og blir grisete der. Jaja fikk forklaring på det nå da haha :P

Haha. Huff da:(
Du får begynne å sette deg på do med en bøtte i fanget istedet:p

Back
Topp