Komme hitDa har man vasket opp, rydda, lagt på plass alle disse klærne som holdt på å angripe meghar maskin nr 2 i gang og sagt kos deg til frøkna som har reist til faren sin. Så hva skal man nå finne på da??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Komme hitDa har man vasket opp, rydda, lagt på plass alle disse klærne som holdt på å angripe meghar maskin nr 2 i gang og sagt kos deg til frøkna som har reist til faren sin. Så hva skal man nå finne på da??
Da har man vasket opp, rydda, lagt på plass alle disse klærne som holdt på å angripe meghar maskin nr 2 i gang og sagt kos deg til frøkna som har reist til faren sin. Så hva skal man nå finne på da??
Her er vi ferdig med å legge ut tråd rundt hele tomta og etterpå skal robot klipperen få slippe ut!
Gleder meg SÅ til å slippe og klippe![]()
Æsj...det var tidlig![]()
Det var altfor tidlig...så nå har jeg nettopp sovet to timer tilhoho!
Komme hit![]()
Så flink du er da
Jeg var ute for å grave i 20 min jeg, men måtte gi meg pga kvalmen og bekkenet. Nå er jeg helt slått ut og dårlig samvittighet for ikke å gjøre noe![]()
Her er vi ferdig med å legge ut tråd rundt hele tomta og etterpå skal robot klipperen få slippe ut!
Kjenner jeg at jeg skulle ha gjort også gitt...men samvittigheta taler imot![]()
Du skal ikke ha dårlig samvittighet søte deg! Det er kroppen som sier ro ned!
Gubben skulle uansett bare sitte å redigere bilder, så da passa det fint her![]()
Men skulle jo gjort noe annet istedet, men nå føler jeg meg helt ødelagt igjen
Energien har jo kommet seg litt i det siste, men det skulle visst ikke så mye til for å knekke den:/
Tja vet ikke om det hjelper med energi når kroppen ikke er helt med. Jeg trur jeg har svelget mage innholdet mitt ca 50 ganger mens jeg holdt på med klær for hver gang jeg bøyer meg kom alt oppmen energi har jeg da litt værre med tiltakslysten haha
![]()
Her er ikke gubben hjemme. Han er og skrur på bilen minhehe
Hjelper jo ikke her med en trøtt kosevofs som ligger på fanget mitt og sover dahehe
Nei, må jo selvfølgelig være et eller annet som stopper dethaha
Jeg fikk stablet noe stein her om dagen da. Kjente det var på vei opp flere ganger, men jeg kom meg gjennom det. Det gjorde jeg visst ikke i dag![]()
Hehe, greit med en gubbe som kan skru på bil dadet har ikke jeg
Du får skylde på sovevofsen om du tar deg en hvil da![]()
Han kan vel egentlig ikkehaha
Setter på plass på samme måte som det var, akkurat som meg
Også får han hjelp fra sin far som har mange års erfaring med å skru traktor![]()
Jeg er egentlig litt usikker på om det gjør saken noe bedre at man bare svelger det igjen. For om man lar det komme opp så tar det jo slutt en gangja det skal som regel være noe, og jeg lurer fælt på hva folk syntes er så fantastisk med å gå gravid??? Haha