Skravletråd :)

Da har man vasket opp, rydda, lagt på plass alle disse klærne som holdt på å angripe meg :P har maskin nr 2 i gang og sagt kos deg til frøkna som har reist til faren sin. Så hva skal man nå finne på da??

Så flink du er da;)
Jeg var ute for å grave i 20 min jeg, men måtte gi meg pga kvalmen og bekkenet. Nå er jeg helt slått ut og dårlig samvittighet for ikke å gjøre noe:(

Her er vi ferdig med å legge ut tråd rundt hele tomta og etterpå skal robot klipperen få slippe ut!
Gleder meg SÅ til å slippe og klippe:)

Her er vi ferdig med å legge ut tråd rundt hele tomta og etterpå skal robot klipperen få slippe ut!

Så deilig å slippe det da:)
Gleder meg til å se traktor i morgen jeg for å fikse på hagen min

Så flink du er da;)
Jeg var ute for å grave i 20 min jeg, men måtte gi meg pga kvalmen og bekkenet. Nå er jeg helt slått ut og dårlig samvittighet for ikke å gjøre noe:(

Du skal ikke ha dårlig samvittighet søte deg! Det er kroppen som sier ro ned!

Det hørtes veldig deilig ut og for meg med allergi er jo plenklipping et mareritt :P

Du skal ikke ha dårlig samvittighet søte deg! Det er kroppen som sier ro ned!

Men skulle jo gjort noe annet istedet, men nå føler jeg meg helt ødelagt igjen:o
Energien har jo kommet seg litt i det siste, men det skulle visst ikke så mye til for å knekke den:/

Gubben skulle uansett bare sitte å redigere bilder, så da passa det fint her :p

Her er ikke gubben hjemme. Han er og skrur på bilen min:p hehe
Hjelper jo ikke her med en trøtt kosevofs som ligger på fanget mitt og sover da;) hehe

Men skulle jo gjort noe annet istedet, men nå føler jeg meg helt ødelagt igjen:o
Energien har jo kommet seg litt i det siste, men det skulle visst ikke så mye til for å knekke den:/

Tja vet ikke om det hjelper med energi når kroppen ikke er helt med. Jeg trur jeg har svelget mage innholdet mitt ca 50 ganger mens jeg holdt på med klær for hver gang jeg bøyer meg kom alt opp :P men energi har jeg da litt værre med tiltakslysten haha :P

Tja vet ikke om det hjelper med energi når kroppen ikke er helt med. Jeg trur jeg har svelget mage innholdet mitt ca 50 ganger mens jeg holdt på med klær for hver gang jeg bøyer meg kom alt opp :P men energi har jeg da litt værre med tiltakslysten haha :P

Nei, må jo selvfølgelig være et eller annet som stopper det:p haha
Jeg fikk stablet noe stein her om dagen da. Kjente det var på vei opp flere ganger, men jeg kom meg gjennom det. Det gjorde jeg visst ikke i dag:confused:

Her er ikke gubben hjemme. Han er og skrur på bilen min:p hehe
Hjelper jo ikke her med en trøtt kosevofs som ligger på fanget mitt og sover da;) hehe

Hehe, greit med en gubbe som kan skru på bil da :o det har ikke jeg :p
Du får skylde på sovevofsen om du tar deg en hvil da :p

Nei, må jo selvfølgelig være et eller annet som stopper det:p haha
Jeg fikk stablet noe stein her om dagen da. Kjente det var på vei opp flere ganger, men jeg kom meg gjennom det. Det gjorde jeg visst ikke i dag:confused:

Jeg er egentlig litt usikker på om det gjør saken noe bedre at man bare svelger det igjen. For om man lar det komme opp så tar det jo slutt en gang :P ja det skal som regel være noe, og jeg lurer fælt på hva folk syntes er så fantastisk med å gå gravid??? Haha

Hehe, greit med en gubbe som kan skru på bil da :o det har ikke jeg :p
Du får skylde på sovevofsen om du tar deg en hvil da :p

Han kan vel egentlig ikke:p haha
Setter på plass på samme måte som det var, akkurat som meg;)
Også får han hjelp fra sin far som har mange års erfaring med å skru traktor:)

Jeg er egentlig litt usikker på om det gjør saken noe bedre at man bare svelger det igjen. For om man lar det komme opp så tar det jo slutt en gang :P ja det skal som regel være noe, og jeg lurer fælt på hva folk syntes er så fantastisk med å gå gravid??? Haha

Kommer jo ikke ut heller her da. Det setter seg fast i halse virker det som:p hehe

Skal jo ikle si jeg har vært veldig plaget i svangerskapet, men tror det uansett blir mer fantastisk når mini er ute. Nå er det jo bare venting:o

Back
Topp