Skravletråd :)

Han bor jo med meg, så tror ikke det er så stor fare for det :p
du sier noe.. :P til dags dato er det bare ei jeg veit om som har satt seg fast på loftet!!
Å jeg ler fortsatt hver gang jeg tenker på det!

du sier noe.. :p til dags dato er det bare ei jeg veit om som har satt seg fast på loftet!!
Å jeg ler fortsatt hver gang jeg tenker på det!
Kommer aldri til å glemme den? Angret på at jeg ikke tok med mobilen opp så jeg kunne skravle med deg og m&m mini mens jeg satt fast :P

ja det synes jeg var dumt av deg.. da kunne du tatt ett bilde i samme slengen :p
Kjenner jeg meg selv rett så blir det vel ikke siste gang noe slikt skjer :P

hahaha ja det tror jeg du må få deg! kan ikke drive å sette deg fast over alt vettu :p
Også går jeg jo i søvne hele tiden og gjør ting som dette :p

Vedlegg

• 1430435965430.jpg
    1430435965430.jpg
    47,4 KB · Visninger: 7
herregud!! nå lo jeg så høyt at jeg nesten trodde jeg vekket Vesla!!
:laughing025:laughing025:laughing025:laughing025:laughing025:laughing025:laughing025
Langt ifra det verste jeg har gjort i søvne.
Legger meg i badekaret stadig vekk.
En dag tømte jeg absolutt alle klær i walk-in garderoben. Lagde meg en stor haug på gulvet og la meg for å sove der.
En gang våknet jeg opp UNDER stuebordet
Mannen hadde fulgt meg en gang når jeg hadde gått opp på kjøkkenet, drukket ei hel pils som sto i kjøleskapet (jeg liker ikke pils engang) og gått og lagt meg igjen

Langt ifra det verste jeg har gjort i søvne.
Legger meg i badekaret stadig vekk.
En dag tømte jeg absolutt alle klær i walk-in garderoben. Lagde meg en stor haug på gulvet og la meg for å sove der.
En gang våknet jeg opp UNDER stuebordet
Mannen hadde fulgt meg en gang når jeg hadde gått opp på kjøkkenet, drukket ei hel pils som sto i kjøleskapet (jeg liker ikke pils engang) og gått og lagt meg igjen
det er det jeg har sagt hele tiden!!!
jeg skulle så gjerne hvert flue på veggen hos dere!

Ja jeg hadde ihvertfall kost meg masse :) kunne passet på i tilfelle du gjorde boe dumt igjen. :p
Jeg trenger påpass! Kan jo ikke vandre rundt slik i søvne når jeg er gravid :P

Hahaha nei. Å hvertfall ikke hvis du driver å drikker øl i søvne. Hahahahahahahahaha
Verste er jo at jeg skyldte på mannen neste morgen. Hadde ryddet kjøkkenet før vi la oss. Kom opp om morgenen (på en tirsdag) og ølboksen sto tom på benken. Lurte på hva i all verden han tenkte med som slengte i seg øl rett før han skulle på jobb... :P :P

Verste er jo at jeg skyldte på mannen neste morgen. Hadde ryddet kjøkkenet før vi la oss. Kom opp om morgenen (på en tirsdag) og ølboksen sto tom på benken. Lurte på hva i all verden han tenkte med som slengte i seg øl rett før han skulle på jobb... :P :P
Hahaha jeg hadde helt garantert gjort det samme. :P

Back
Topp