du sier noe..Han bor jo med meg, så tror ikke det er så stor fare for det![]()
Å jeg ler fortsatt hver gang jeg tenker på det!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
du sier noe..Han bor jo med meg, så tror ikke det er så stor fare for det![]()
Kommer aldri til å glemme den? Angret på at jeg ikke tok med mobilen opp så jeg kunne skravle med deg og m&m mini mens jeg satt fastdu sier noe..til dags dato er det bare ei jeg veit om som har satt seg fast på loftet!!
Å jeg ler fortsatt hver gang jeg tenker på det!
ja det synes jeg var dumt av deg.. da kunne du tatt ett bilde i samme slengenKommer aldri til å glemme den? Angret på at jeg ikke tok med mobilen opp så jeg kunne skravle med deg og m&m mini mens jeg satt fast![]()
Kjenner jeg meg selv rett så blir det vel ikke siste gang noe slikt skjerja det synes jeg var dumt av deg.. da kunne du tatt ett bilde i samme slengen![]()
du skulle hatt sånn alarmknappKjenner jeg meg selv rett så blir det vel ikke siste gang noe slikt skjer![]()
Sånn til hjemmehjelpsentral??du skulle hatt sånn alarmknapp![]()
hahaha ja det tror jeg du må få deg! kan ikke drive å sette deg fast over alt vettuSånn til hjemmehjelpsentral??Jeg skulle nesten det altså
![]()
Også går jeg jo i søvne hele tiden og gjør ting som dettehahaha ja det tror jeg du må få deg! kan ikke drive å sette deg fast over alt vettu![]()
Nei nå er jeg lei av at appen henger seg opp og bare lager krøll i kveld. Så den får hvile til i morgen... god natt dere![]()
Dere sluttet plutselig å skravle så jeg fikk 5 innlegg etter hverandre!!
Sorry...
Yeeii, heldige duHahajeg har lagt meg
Nå skal det sovest...uuuuten vekkerklokke!god natt!
![]()
herregud!! nå lo jeg så høyt at jeg nesten trodde jeg vekket Vesla!!Også går jeg jo i søvne hele tiden og gjør ting som dette![]()

Langt ifra det verste jeg har gjort i søvne.herregud!! nå lo jeg så høyt at jeg nesten trodde jeg vekket Vesla!!
![]()
det er det jeg har sagt hele tiden!!!Langt ifra det verste jeg har gjort i søvne.
Legger meg i badekaret stadig vekk.
En dag tømte jeg absolutt alle klær i walk-in garderoben. Lagde meg en stor haug på gulvet og la meg for å sove der.
En gang våknet jeg opp UNDER stuebordet
Mannen hadde fulgt meg en gang når jeg hadde gått opp på kjøkkenet, drukket ei hel pils som sto i kjøleskapet (jeg liker ikke pils engang) og gått og lagt meg igjen
Sikkert artig detdet er det jeg har sagt hele tiden!!!
jeg skulle så gjerne hvert flue på veggen hos dere!
Ja jeg hadde ihvertfall kost meg masseSikkert artig det![]()
Jeg trenger påpass! Kan jo ikke vandre rundt slik i søvne når jeg er gravidJa jeg hadde ihvertfall kost meg massekunne passet på i tilfelle du gjorde boe dumt igjen.
![]()
Hahaha nei. Å hvertfall ikke hvis du driver å drikker øl i søvne. HahahahahahahahahaJeg trenger påpass! Kan jo ikke vandre rundt slik i søvne når jeg er gravid![]()
Verste er jo at jeg skyldte på mannen neste morgen. Hadde ryddet kjøkkenet før vi la oss. Kom opp om morgenen (på en tirsdag) og ølboksen sto tom på benken. Lurte på hva i all verden han tenkte med som slengte i seg øl rett før han skulle på jobb...Hahaha nei. Å hvertfall ikke hvis du driver å drikker øl i søvne. Hahahahahahahahaha
Hahaha jeg hadde helt garantert gjort det samme.Verste er jo at jeg skyldte på mannen neste morgen. Hadde ryddet kjøkkenet før vi la oss. Kom opp om morgenen (på en tirsdag) og ølboksen sto tom på benken. Lurte på hva i all verden han tenkte med som slengte i seg øl rett før han skulle på jobb...![]()
![]()