Nesten så jeg lurer på om hun spiser selv om hun ikke er sultenGodt hun har næringsvett![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nesten så jeg lurer på om hun spiser selv om hun ikke er sultenGodt hun har næringsvett![]()
Haha...det er det nok
Kjenner at jeg ikke har energi til slikt i natt![]()
Dere sluttet plutselig å skravle så jeg fikk 5 innlegg etter hverandre!!jaja.. jeg kan holde deg våken jeg Ronja min![]()
hahahaha ikke jeg,..Dere sluttet plutselig å skravle så jeg fikk 5 innlegg etter hverandre!!
Sorry...
Glad i mat alleredeNesten så jeg lurer på om hun spiser selv om hun ikke er sulten
Jeg er en vanskelig person...Nå ha r du klaga i hele dag på at sist natt var kjedelig og at du ville ha action. Og nå vil du ha det rolig så du bare kan gå hjem å legge deg.. du er jammen ikke enkel å tilfredsstille asså![]()
Jeg er en vanskelig person...![]()
god natt! skravles i morgen!Nei nå er jeg lei av at appen henger seg opp og bare lager krøll i kveld. Så den får hvile til i morgen... god natt dere![]()
Stemmer det10 DPO, det blir vel rundt 7. mai?
Krysser alt jeg har for deg, regner med du forteller oss hvordan det går.
Prøvd lenge?
når er IKM snuppa!?Stemmer det
Dette er pp24. Vært prøver i 2 år og 4 måneder. Pcos og ganske ustabile sykluser
11. mainår er IKM snuppa!?
oh lord.. må nesten sette deg opp i boka mi!11. mai
Tester ut wild yam nå og håper på det beste![]()
Ja takk, begge deler eller noe såntHehe Neida ikke vanskelig du har bare mange forskjellige behov og ønsker iløpet av en dag![]()
Sov godt søte duNei nå er jeg lei av at appen henger seg opp og bare lager krøll i kveld. Så den får hvile til i morgen... god natt dere![]()
Hahaoh lord.. må nesten sette deg opp i boka mi!nedtelling delux! er så nervøs jeg
![]()
hahaha jeg hadde gjort det jeg vettu! med sløyfe på!HahaSer for meg at du står på døra med en test til meg på ikm
![]()
Bare å komme dethahaha jeg hadde gjort det jeg vettu! med sløyfe på!
mannen din kommer til å tro jeg er galBare å komme det![]()
Han bor jo med meg, så tror ikke det er så stor fare for detmannen din kommer til å tro jeg er galhahaha