Jenta vår på 5 uker ville plutselig ikke ta pupp igår, jeg har drevet å vendt henne av brystskjold og igår var første dagen der vi ikke brukte skjold hele dagen. Så plutselig på kveldstid igår når jeg merket at hun var sulten og skulle legge henne til brystet ble hun HYSTERISK, aldri hørt henne skrike sånn
hun nektet å spise, prøvde med og uten skjold. Hver gang jeg la henne til begynte hun bare å skrike. Så endte opp med å pumpe og prøve å gi henne flaske, det tok hun uten noen problem!
Idag har hun tatt pupp med skjold i hele dag, men så plutselig nå når kvelden kom er det påan igjen!
Jeg blir så frustret, er helt forferdelig å se henne slik. Og hun er jo så grådig sulten stakkar, smatter å spiser på fingrene sine. Er det noen som har vært borti noe som dette før? Er helt fortvilet her
Idag har hun tatt pupp med skjold i hele dag, men så plutselig nå når kvelden kom er det påan igjen!
Jeg blir så frustret, er helt forferdelig å se henne slik. Og hun er jo så grådig sulten stakkar, smatter å spiser på fingrene sine. Er det noen som har vært borti noe som dette før? Er helt fortvilet her