Skravletråd :)

Hei på dere jenter.
Har knapt fått tid til å være her i dag, jeg.
Har vært på barseltreff, ryddet og vasket kjøkkenet, gjort klar middagen, hjemmelaget fiskegrateng, slik at den bare er å sette i ovnen når vi kommer hjem og satt på oppvaskmaskinen etter det.

Ammer nå, og etter det skal vi hente på SFO og på togstasjonen

Hvordan har dagen deres hvert?
Travel dag for deg da:D
Jeg har hatt fri, kjørt unger på skole og i barnehage, vasket 3 maskiner med klær, vært i butikken, laget middag, hentet barn, spist middag, kjørt eldste i bursdag og nå skal jeg gjøre meg klar for nattevakt:p

Hva driver dere med ikveld? :)
Her har jeg nettopp vaska badet..og vaska klær.. Sånne ting jeg ikke gadd på dagtid :p hehe

Hvordan kan du vite?!:P
Du var sikkert ute med naboen...:rolleyes:

Fortsatt på klærne? Hehe
Jeg hang opp mine egne jeg. Gikk helt greit, men gruer meg til de skal brettes:p

Hva driver dere med ikveld? :)
Her har jeg nettopp vaska badet..og vaska klær.. Sånne ting jeg ikke gadd på dagtid :p hehe

Så flink du har vært da:)
Nettopp spist middag her, og fant ut at jeg hadde glemt å vaske ovnen:o lukta svidd:p haha

Fortsatt på klærne? Hehe
Jeg hang opp mine egne jeg. Gikk helt greit, men gruer meg til de skal brettes:p

Jeg har fått hengt opp mine jeg og, så måtte jeg brette 2 stativer med klær før jeg fikk hengt opp. Men nå er neste bekymring at jeg har enorme mengder klær som skal legges på plass for det er lenge siden jeg har gjort det :P

Back
Topp