Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hun spiser egentlig hver 3 eller 4 time, men i dag har hun spist hver time eller hver 2. Hun våknet etter litt Over 2 timer og var helt hysterisk !!Å? Hvordan rar?![]()
Travel dag for deg daHei på dere jenter.
Har knapt fått tid til å være her i dag, jeg.
Har vært på barseltreff, ryddet og vasket kjøkkenet, gjort klar middagen, hjemmelaget fiskegrateng, slik at den bare er å sette i ovnen når vi kommer hjem og satt på oppvaskmaskinen etter det.
Ammer nå, og etter det skal vi hente på SFO og på togstasjonen
Hvordan har dagen deres hvert?
Ringte på ti ganger uten at du lukket opp???Å joda, du kom aldri . Ikke prøv deg![]()
Du er gærn!Ja jeg har vel det![]()
Gikk det bra?Heisannførste dagen alene med baby overstått
![]()
Pøsj, tror jeg ikke noe på ..Ringte på ti ganger uten at du lukket opp???
se unge mødre og henge opp klærNattevakt igjen
Du da??
Pøsj, tror jeg ikke noe på ..
Du tror jo aldri på meg?!se unge mødre og henge opp klær![]()
Kan jo ikke det når jeg vet du ikke snakker snat da kjæreDu tror jo aldri på meg?!
Høres ut som en kjekk kveld![]()
Hvordan kan du vite?!Kan jo ikke det når jeg vet du ikke snakker snat da kjære![]()
Hvordan kan du vite?!
Du var sikkert ute med naboen...![]()
Hva driver dere med ikveld?
Her har jeg nettopp vaska badet..og vaska klær.. Sånne ting jeg ikke gadd på dagtidhehe
Flink du er:Hva driver dere med ikveld?
Her har jeg nettopp vaska badet..og vaska klær.. Sånne ting jeg ikke gadd på dagtidhehe
Vi har ikke kommet lengre enn klærne, neiFortsatt på klærne? Hehe
Jeg hang opp mine egne jeg. Gikk helt greit, men gruer meg til de skal brettes![]()
Fortsatt på klærne? Hehe
Jeg hang opp mine egne jeg. Gikk helt greit, men gruer meg til de skal brettes![]()
Så flink du har vært da
Nettopp spist middag her, og fant ut at jeg hadde glemt å vaske ovnenlukta svidd
haha
Vi har ikke kommet lengre enn klærne, nei![]()