Skravletråd :)

Hei på dere jenter.
Har knapt fått tid til å være her i dag, jeg.
Har vært på barseltreff, ryddet og vasket kjøkkenet, gjort klar middagen, hjemmelaget fiskegrateng, slik at den bare er å sette i ovnen når vi kommer hjem og satt på oppvaskmaskinen etter det.

Ammer nå, og etter det skal vi hente på SFO og på togstasjonen

Hvordan har dagen deres hvert?

Bare to soverom ja. Egentlig tre, men det siste blir brukt som kontor, og egner seg ikke som soverom på sommeren fordi sola står rett inn vinduet:p hehe

Nei da blir det ganske varmt, heldigvis har frøkna 2 vinduer på rommet sitt så blir ikke så ille selv om sola kommer inn der men det er formiddagen da ;)

Men ser den at det kan være greit med noe større da når dere skal ha en til som trenger sitt eget rom :)

Nei da blir det ganske varmt, heldigvis har frøkna 2 vinduer på rommet sitt så blir ikke så ille selv om sola kommer inn der men det er formiddagen da ;)

Men ser den at det kan være greit med noe større da når dere skal ha en til som trenger sitt eget rom :)

Planen er å få flyttet til gården etterhvert;) hihi
Der er det stooor plass og ta av:D

Hva skal dere i kveld da folkens?

Vet det er ettermiddag men jeg heiv en meget sliten unge i badestampen (litt usikker på om stampen er veldig stor eller frøkna ganske lita :P ) så kan hu slappe av i sofaen før hu skal tidlig i seng i dag ;) og jeg skal rydde og vaske litt her etter vi har spist middag...

Hva skal du i kveld da?

Hei folket!
Da er man hjemme etter besøk, og middagen er allerede slukt :)
Har alle hatt en fin dag? :)

Jeg sitter i sofaen og ser TV. Kan kunne huske sist jeg gjorde det....
Det regner så fælt så lille skulle få ta siste luren på fanget idag;)

Back
Topp