Skravletråd :)

Har ikke erfaring med ammebh'er enda, men har pleid å kjøpe vanlige på lindex og da er det ikke noe problem.
Skjønner ikke hvorfor bh'er skal være så sykt dyrt:eek: kan umulig koste så mye å lage dem...
Lindex og andre billigkjeder har ikke BH'er i min størrelse.
Jeg har ikke pupper, jeg har jur

Stekte grønnsaker er godt til.
Hvilke grønnsaker har du, og har du noen krydderurter?

Har blomkål, gulrøtter og brokkoli bare:p dårlig med ferske urter nå, men har noe tørket i skapet av diverse ting. Litt usikker på hva i farta, men jeg elsker timian så det har jeg:)

Lindex og andre billigkjeder har ikke BH'er i min størrelse.
Jeg har ikke pupper, jeg har jur

Jeg har begynt å få pupper nå...hehe
Fornøyd med at de ha vokst litt:)
Må vel kanskje på noe spesialbutikker med jur ja:o kjedelig at det skal koste så mye da:(

Har blomkål, gulrøtter og brokkoli bare:p dårlig med ferske urter nå, men har noe tørket i skapet av diverse ting. Litt usikker på hva i farta, men jeg elsker timian så det har jeg:)

Jeg har begynt å få pupper nå...hehe
Fornøyd med at de ha vokst litt:)
Må vel kanskje på noe spesialbutikker med jur ja:eek: kjedelig at det skal koste så mye da:(

Hva med blomkål og brokkoli grateng, og smørdampede gulrøtter?

Jeg har begynt å vokse ut av de største størrelsene i de spesial butikkene jeg har vært innom :oops:

Hm...det hørtes faktisk veldig godt ut:) har du en god oppskrift i huet?
Del opp blomkålen og brokolien i passe store biter.
Hiv i en gryte, og ha i fløte 2/3 opp.
La små koke til de begynner å bli møre.
Oppi ildfast form med ost oppå, og inn i ovnen på 200-225 grader mens kjøttet hviler.
Kan sette opp temperaturen 10 grader før kjøttet er ferdig slik at den er klar til gratengen skal inn.

Smelt masse smør i en dyp panne, hiv oppi gulrøtter i biter, la stå på lav varme til de er møre.
Ha i salt, er også godt med litt sitron og kajannepepper oppi

Del opp blomkålen og brokolien i passe store biter.
Hiv i en gryte, og ha i fløte 2/3 opp.
La små koke til de begynner å bli møre.
Oppi ildfast form med ost oppå, og inn i ovnen på 200-225 grader mens kjøttet hviler.
Kan sette opp temperaturen 10 grader før kjøttet er ferdig slik at den er klar til gratengen skal inn.

Smelt masse smør i en dyp panne, hiv oppi gulrøtter i biter, la stå på lav varme til de er møre.
Ha i salt, er også godt med litt sitron og kajannepepper oppi

Tuuusen takk:D må testes ut. Glemte fløte i butikken da, så må vel kanskje få mannen til å kjøpe med hjem. Bilen min har mest lyst til å stå stille:p

Dyreste trusene jeg har kjøpt tror jeg, men de virket veldig gode da. Så får vi se om kvaliteten er deretter og.
Sjekket ut ammebh og, men tror ikke jeg gidder å bruke 700,- på en bh altså:p

700 på en bh?!
Aldri om jeg hadde fått meg til å bruke så mye :p

Back
Topp