*** IKM uke 21 ***

Hvordan går det med deg på Letrozol? Du ligger like foran meg i løypa nå (tre dager før meg, men fire dager før på Letrozol). Jeg er spent på hvilken dag du får EL på Letrozol (og om det blir januar eller februar sånn ut fra EL). :)
Foreløpig ikke merket noe særlig. Har hatt litt mensmurringer og vært ganske sliten, men murringene kan jo rett og slett være pga at jeg fortsatt spotter etter TR og sliten kan jeg være fordi kroppen har fått helt bakoversveis av å plutselig være en aktiv kropp. Haha :P Skal på UL-kontroll onsdag i neste uke, så det blir spennende å se hvordan jeg ligger an da :D

Da vil kanskje TR komme til normal tid også ? (Eller helst ikke da.. ;-))
Jepp, IKM blir forskjøvet tilsvarende som regel, men jeg har to-tre dager lengre lutealfase på pergo, så det kan være greit å være litt obs på det bare :)

Last edited:
Foreløpig ikke merket noe særlig. Har hatt litt mensmurringer og vært ganske sliten, men murringene kan jo rett og slett være pga at jeg fortsatt spotter etter TR og sliten kan jeg være fordi kroppen har fått helt bakoversveis av å plutselig være en aktiv kropp. Haha :P Skal på UL-kontroll onsdag i neste uke, så det blir spennende å se hvordan jeg ligger an da :D

Litt bakoversveis av trening høres jo egentlig bra ut. :p

Ok, da blir det spennende neste onsdag! Jeg håper beskjeden blir at forholdene er perfekte!

Litt bakoversveis av trening høres jo egentlig bra ut. :p

Ok, da blir det spennende neste onsdag! Jeg håper beskjeden blir at forholdene er perfekte!
Hehe, ja, det er ikke den verste grunnen til å være sliten altså :P Det blir veldig spennende å se om kroppen responderer annerledes på letrozol i forhold til pergo. Har du tatt noen UL i forbindelse med det i noen av syklusene?

Hehe, ja, det er ikke den verste grunnen til å være sliten altså :P Det blir veldig spennende å se om kroppen responderer annerledes på letrozol i forhold til pergo. Har du tatt noen UL i forbindelse med det i noen av syklusene?

Nei, har ikke det. :)

Hmmm... Lurer på om jeg nærmer meg el allerede :eek: Mye strekkbart slim, murringer og stikkinger, og ganske sterk test (men ikke positiv enda). Testen i dag er like sterk som testen på dag 13-14 forrige pp, og da fikk jeg positiv på dag 15 :)

Vedlegg

• image.jpg
    image.jpg
    954 KB · Visninger: 116
Hmmm... Lurer på om jeg nærmer meg el allerede :eek: Mye strekkbart slim, murringer og stikkinger, og ganske sterk test (men ikke positiv enda). Testen i dag er like sterk som testen på dag 13-14 forrige pp, og da fikk jeg positiv på dag 15 :)

Hvilken syklusdag er du på i dag da? :) Håper du får EL da, like greit å tyvstarte. :D Jeg har noen ganger fruktbar utflod en hel uke før EL faktisk kommer, men det håper jeg du slipper.

Ååååh jeg haaaater tiden frem mot EL! Det eeeeer så kjedelig!

Kunne jeg ikke bare blitt gravid sist pp da? kjenner jeg er sur og utålmodig og vi er bare på pp5!

Har så stor medfølelse med dere som er prøvere på overtid altså, premien er riktignok uvurderlig men hjelp for en berg og dalbane dette er for psyken! Vente-teste-tolke-skuffelse-vente osv

Skulle ønske vi aldri ble prøvere, at jeg aldri ble testehekta. Bare lot ting skje når det skulle.

Cd5 og jeg er leeeeeei!

Hvilken syklusdag er du på i dag da? :) Håper du får EL da, like greit å tyvstarte. :D Jeg har noen ganger fruktbar utflod en hel uke før EL faktisk kommer, men det håper jeg du slipper.
Har talt meg til CD 6, men mulig jeg er 8. TR var litt rar denne gangen, så usikker på når jeg skal regne dag 1.

Regner med det nok tar noen dager før el ja, men muligens senest helga. Og jeg forventer egentlig ikke el før onsdag-torsdag neste uke. Jeg kjenner på kroppen at det ikke tar så lang tid før el (håper jeg i hvertfall).
Og hvis jeg har SÅ sterke el-symptomer i en uke, må det være fordi kroppen bygger opp det super-gullegget :p Du vet, sånn med glitter og konfetti på, og med trompetfanfare når egget slippes!
EGGET liksom :D

Når jeg tenker meg om er det kanskje det jeg håper på likevel ;)

Ååååh jeg haaaater tiden frem mot EL! Det eeeeer så kjedelig!

Kunne jeg ikke bare blitt gravid sist pp da? kjenner jeg er sur og utålmodig og vi er bare på pp5!

Har så stor medfølelse med dere som er prøvere på overtid altså, premien er riktignok uvurderlig men hjelp for en berg og dalbane dette er for psyken! Vente-teste-tolke-skuffelse-vente osv

Skulle ønske vi aldri ble prøvere, at jeg aldri ble testehekta. Bare lot ting skje når det skulle.

Cd5 og jeg er leeeeeei!

Cd2 her....... blaaaaaaaaah :p Forventer EL rundt 7 - 8 mai som fertilityfriend har beregnet, kan ikke komme fort nok.

Back
Topp