Hva er dagens middag?

Kylling,løk,paprika,brokkoli og mat fløte. Settes i ovnen 30 minutt. Serveres med urtebaguetter og ris☺

Ca 50 minutt

Det er plenty i typiske innvandrer-butikker, hvis det er det der du bor. Der liker jeg også å handle friske urter til en brøkdel av hva andre butikker tar.
Det er plenty i typiske innvandrer-butikker, hvis det er det der du bor. Der liker jeg også å handle friske urter til en brøkdel av hva andre butikker tar.
takk for tipset. ligger en rett over gata for jobben ;)

Vi hadde mine foreldre på middag og da bke det grilling :) grillspyd med kjøtt og div grønnsaker, potetsalat, vanlig salat og loff.. Til dessert hadde vi varm smuldrepai og is

I dag er jeg invitert på jente kveld hos ei venninne:-) og gleder meg så masse til å få middag servert:-) og enda mer spent på hva som er til middag:-)

I dag skulle vi egentlig ha hjemmelaga pizza.. Men blir frossen i mangel på stekepanne!!

I dag ble det laks og grønnsaker stekt i folie i ovnen, med kokte poteter til :)

Tid: ca 45 minutter, men kun fem minutters arbeid ;)

Marinert indrefilet av storfe med soppstuing, fløtegratinerte poteter og stekt brokkoli og blomkål (stekes med soyasaus) NAM!!

45-60 min :)

ImageUploadedByBV Forum1429977323.973893.jpg

Min kjære lagde kylling med godt tilbehør :D

Back
Topp