Måtte laste ned den appen, hørtes godt utI dag prøvde jeg en vegetaroppskrift fra Meny appen som var ENORMT GOD! Den heter sopp stroganoff og kan varmt anbefales![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Måtte laste ned den appen, hørtes godt utI dag prøvde jeg en vegetaroppskrift fra Meny appen som var ENORMT GOD! Den heter sopp stroganoff og kan varmt anbefales![]()
i dag slår vi på stortromma å lager indrefilet av svin stekt i leirgryte i noen timer på en seng av gulerøtter og rødløk med litt hvitløk, og hjemmelagde fløtepoteterDette er en middag som ikke koster mer enn 100 kr.
Kjøpte en sånn "pølse" med kjøtt til 100kr kilo, så den kostet i overkant av 50 kroner bareog hjemmelagde fløtepoteter er også veldig billig og 100 ganger bedre enn ferdiglagd
![]()
Billig ja, men hvor lang tid tar dette her?![]()
![]()
Gårsdagen var pasta Carbonara, hjemmelaget, i dag blir det gulrotsuppe, ala samboere oppskrift og designmmmmm
ostehuset <3 Savn!!!Veldig bra!! Trenger tips når en er matlei..
Her ble det Club sandwich ala Ostehuset..
Kjøpte godt brød og aioli der, stekte kylling og bacon og hadde salat og små ovnsbakte poteter til..
Brukte ca 20 min..
Veldig godt!!
Dagens middag/kvelds: Kyllingsalat med hjemmelagde krutonger
Tid: 20-30 min![]()
Skal begynne med den nå, mmm gleder megKyllingsalat med krutonger her ogsåog fetaost.