Skravletråd :)

samme her... Vil helst ha sikkerlig overlock søm.. det blir ikke det samme med sikksakk og rettsøm.. blir ikke like pent eller jevnt!

Blir rett og slett stygt:p hehe
Skal ha meg en slik etterhvert, men nå skal jeg sove;)

God natt alle sammen:)

Blir rett og slett stygt:p hehe
Skal ha meg en slik etterhvert, men nå skal jeg sove;)

God natt alle sammen:)
god natt snuppa! sove godt. skal sove snart jeg også! :D

Ja det hadde det blitt da :P men den stakkars katta fikk vi når jentungen var 4 så han er vant til MYE. Men av en merkelig grunn gidder han ikke å ha noe med andre unger enn frøkna og babyer er han livredd så da stikker han :P Så det skal bli morsomt når lillebror kommer haha
Regner med han trekker seg unna lillebror i starten også;)
Men han passer nok på!

Veldig kos:D
Alltid hatt det...helt siden jeg var liten:)

Alltid hatt hund jeg da, men måtte avlive hunden når frøkna var 10 dager gammel og har ikke skaffet meg en ny etter det. Men en dag når jeg har god plass og mye tid så skal jeg ha hund igjen :D

Ja, må vel snart det :p
Kan ikke sove hele dageeeen!
Typisk at jeg våkna i 5tia da :p haha

Du har ikke vurdert å spise frokost, komme tilbake og spise frokost med de andre igjen da?? Haha ja det er veldig typisk og så blir man bare sittende å vente på de andre..

Hmm lurer på hva jeg skal spise til frokost jeg da, har ikke lyst på noe men kan være greit å få noe i magen...

Du har ikke vurdert å spise frokost, komme tilbake og spise frokost med de andre igjen da?? Haha ja det er veldig typisk og så blir man bare sittende å vente på de andre..

Hmm lurer på hva jeg skal spise til frokost jeg da, har ikke lyst på noe men kan være greit å få noe i magen...

Vi har leilighet, så har handla mat og har i kjøleskap :)
Kan jo egentlig bare spise om jeg vil, men vi ble enige om å spise sammen i 9tia :p

Noe bør du få i deg :o
Her blir det rista brød med ost og skinke...kjører safe :p

Vi har leilighet, så har handla mat og har i kjøleskap :)
Kan jo egentlig bare spise om jeg vil, men vi ble enige om å spise sammen i 9tia :p

Noe bør du få i deg :o
Her blir det rista brød med ost og skinke...kjører safe :p

Da skjønner jeg, men det er lenge til 9 når man har hvert våken fra 5 ja :P

Ja så ble salat og fiskerester fra i går :P

Back
Topp