Åh!! Jeg vil også til Aberdeen!! Svigerinnen min har leilighet der frem til i sommer, da er hun ferdig med å jobbe der. Så da gikk jeg glipp av den muligheten..
Ååå, det var jo dumt..
Gikk nettopp glipp av å reise til Malaysia jeg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åh!! Jeg vil også til Aberdeen!! Svigerinnen min har leilighet der frem til i sommer, da er hun ferdig med å jobbe der. Så da gikk jeg glipp av den muligheten..
Men hva er det egentlig jeg sitter og holder på med, jeg skulle jo se på disse kakene mens gutten sov, ikke bare sitte her og skravle![]()
Det meste av kakene skal jeg bare se på.Haha, løøøp og se på kaker!
Uhmm..skal du se på de eller spise de?![]()
Det meste av kakene skal jeg bare se på.
Vil ikke orke å spise opp alt
Et lite stykke av hver av kakene, masse krem og en kopp jordbær te.
Nå har jeg det bra![]()
To forskjellige sjokoladekaker.Nam! Høres kos uthva slags kaker?
![]()
To forskjellige sjokoladekaker.
Den jeg bakte til bursdagen til gutten, og den mannen kjøpte til bursdagen min
Jepp, for de er ikke planlagt til noe så der er det bare fritt frem for å forsyne segAah
Restekaker er nesten det beste![]()
Jepp, for de er ikke planlagt til noe så der er det bare fritt frem for å forsyne seg
Var veldig godt![]()
Kanskje man egentlig bør lage sjokoladekake bare for å ha stående i kjøleskapet for småspisingHehe, nettopp
Pluss at mange kaker blir enda saftigere om de har stått i kjøleskapet litt![]()
Kanskje man egentlig bør lage sjokoladekake bare for å ha stående i kjøleskapet for småspising![]()
Ååå, det var jo dumt..
Gikk nettopp glipp av å reise til Malaysia jegtante og onkel bodde der til nylig, og jeg har alltid sagt jeg skulle besøke dem. Np er det for seint
![]()
Har ikke du permisjon nå, hva er det som hindrer deg i å dra?
Åh! Sånn er så kjipt!!
Selvfølgelig, men det kan da også bli kosDa må jeg jo evt ta med meg baby da?
Heisanni dag var det første byturen med snuppa
var veldig kos, litt spent på om jeg fikk til amminga siden jeg ikke var hjemme, men det gikk kjempebra
![]()
Så bra.Heisanni dag var det første byturen med snuppa
var veldig kos, litt spent på om jeg fikk til amminga siden jeg ikke var hjemme, men det gikk kjempebra
![]()
Gutten min begynner å bli stor..
Har måttet sett på en maskin med str. 56 klær siden han ikke har flere pysjer som passer..
Føles nesten litt vemodig å aldri igjen skulle ha en str. 50 baby![]()