Felles skravle 2015

Gud å man lærer å være effektiv med baby i huset..

Babyen sover godt, og hun mor slapper av.
Etter en stund begynner babyen å knirke og hun mor vet babyen snart våkner.
Ok, hun mor må på do ALENE før babyen våkner.
Når man først er nede kan man sette på tørketrommelen med de klærne som akkurat er ferdig vasket.
Men for å få gjort det, må jeg ta ut de tørre klærne først.
De skal i den hvite bakken som står på rommet til frøkna full av rene klær med topp...

25 minutter senere er klærne til frøkna i kommoden, klærne til gutten i bakken, klærne til babyen i trommelen, klærne til oss voksene i vaskemaskinen og jeg har vært på do alene :)

Nå er det ammetid

Jøsses, det er godt jobba ;)
 
Jøsses, det er godt jobba ;)
Må være effektiv dersom jeg skal få gjort noe.
Har masse mer jeg burde ha gjort siden jeg ikke fikk gjort noe i går, men pytt, pytt.
Men hjelpes, er klokken 15:20 allerede...
 
Gud å man lærer å være effektiv med baby i huset..

Babyen sover godt, og hun mor slapper av.
Etter en stund begynner babyen å knirke og hun mor vet babyen snart våkner.
Ok, hun mor må på do ALENE før babyen våkner.
Når man først er nede kan man sette på tørketrommelen med de klærne som akkurat er ferdig vasket.
Men for å få gjort det, må jeg ta ut de tørre klærne først.
De skal i den hvite bakken som står på rommet til frøkna full av rene klær med topp...

25 minutter senere er klærne til frøkna i kommoden, klærne til gutten i bakken, klærne til babyen i trommelen, klærne til oss voksene i vaskemaskinen og jeg har vært på do alene :)

Nå er det ammetid

Kjenner igjen den!

For andre dag på rad har jeg kunnet legge henne fra meg når hun sover.
Så her har jeg tømt oppvaskmaskina, fylt den igjen og satt den på, bretta en ladning sengetøy fra tørketrommelen, vasket ny ladning sengetøy som nå er i tørketrommelen, satt på en maskin med storesøsters utetøy som er for lite og skal legges unna.

Har også samlet skittentøyet som de to andre har strødd. Brettet og lagt bort tøy fra snora, skiftet på senga til storesøster og sortert ut tøy som skal til Fretex.

Puh! Ser nå at jeg har gjort mer enn jeg trodde.

Mannfolka er ikke like effektive som oss nei! ;)
 
Kjenner igjen den!

For andre dag på rad har jeg kunnet legge henne fra meg når hun sover.
Så her har jeg tømt oppvaskmaskina, fylt den igjen og satt den på, bretta en ladning sengetøy fra tørketrommelen, vasket ny ladning sengetøy som nå er i tørketrommelen, satt på en maskin med storesøsters utetøy som er for lite og skal legges unna.

Har også samlet skittentøyet som de to andre har strødd. Brettet og lagt bort tøy fra snora, skiftet på senga til storesøster og sortert ut tøy som skal til Fretex.

Puh! Ser nå at jeg har gjort mer enn jeg trodde.

Mannfolka er ikke like effektive som oss nei! ;)
Ikke de mannfolka, nei.
Dersom jeg virkelig skal få gjort noe så er det på søndager og jeg hiver mannen ut med barna et par timer
 
Ikke de mannfolka, nei.
Dersom jeg virkelig skal få gjort noe så er det på søndager og jeg hiver mannen ut med barna et par timer

Mannen var på campingen i fjor høst 2 helger på rad for å ordne, og huset var strøkent og nyvasket allerede første helgen. Fra 1. til 2. etasje.

Når han jobbet borte nesten to hele uker før jul fikk jeg flytta om på kjøkkenet og pynta og ordna til jul og :)
 
Hva driver dere med ikveld?
Selv våkna jeg nettopp på soffen og innså at over en time hadde fløyet forbi :p
 
Ja var det ! Vi var fast bestemte på å være bare oss 2 hjemme i 14 dager, men innser at det ikke går! Er mye bedre form etter fødsel enn det jeg trudde, så blir bare kjedelig å sitte hjemme

Så bra da at du er i bra form!
Håper jeg også kommer meg like raskt :)
 
Back
Topp