Jippi.
Ikke noe galt med hoftene til U
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så braJippi.
Å det var nok godt at det ikke var detJippi.
Jippi.
Hurra, for en flott beskjedJippi.
Det er bra. Er hun sosial av seg? Lillebror og jeg var helt motsattJa, hun får seg nok nye venner med en gang tenker jeg![]()
Her har vært strålende sol og blå himmel hele dagen. Gått ute i t-skjorte faktiskJeg ser tegn til at tåka letter, jeg ser fjell. Fine greier.
Her er det faktisk 19 grader nå!Her har vært strålende sol og blå himmel hele dagen. Gått ute i t-skjorte faktisk![]()
Så hærlig ;DHer er det faktisk 19 grader nå!![]()
Fantastisk!Så hærlig ;D
Ja, må rydde bort bobblejakkene fra knaggene i gangen jeg ogFantastisk!men kanskje lurt å finne fram vårklær og vårsko til meg selv
![]()
Så braJippi.
Det er bra. Er hun sosial av seg? Lillebror og jeg var helt motsattFikk oss aldri venner på ferieturer og sånt fordi vi var så sjenerte
![]()
Her er det faktisk 19 grader nå!![]()
Godt du er litt bedre da,)Frisk nok
Et par Paracet så føler jeg meg fin![]()
Åå det er så mange fine jakker til barn nå synesjeg, name it, babystore , stylepit har mange.Noen som har tips til fin/bra vårjakke til meg?
Og d samme for storesøster på 6 år. Hennes bør være vindtett og litt vannavvisende da![]()
Åå det er så mange fine jakker til barn nå synesjeg, name it, babystore , stylepit har mange.
Og Hust Claire har mange fineÅå det er så mange fine jakker til barn nå synesjeg, name it, babystore , stylepit har mange.