* Uke 16 prating *

Hva driver dere med? :)
Vi har vært i bhg... Sååå varmt og deilig i dag... Svetta ute hehe...
Hatt besøk av 2 søstre og tantebarn. Ungene storkoste seg i hagen.
Khalid lagde deilig middag. Kos ♡

Har dere hatt en fin helg? :-D
 
God kveld!
Vi har hatt ei innholdsrik helg. I går var vi på bytur sammen mef svigermor, som spanderte på nye sko og klær til Jenny. Veldig glad for det, for nå har har vesla vokst ut av de fleste klærne sine.:)

I forbindelse med pappas bursdag i morra, spanderte mamma tur på oss til Atlanterhavsparken i Ålesund med påfølgende middag i dag. Vi måtte stoppe og følge Jenny på do på en bensinstasjon halvveis på turen, og tror dere ikke jeg traff på Camilla. Veldig morro! Tatt på fersken i pølsehandling. Hehe..:D
Dagen ble helt super, med fint vær og godt selskap, men det skal bli godt å legge deg i kveld.;) La ut flere bilder på vår-og sommertråden på secret.

Nå blir det kaffe og Robinson for min del. Ønsker dere en god kveld.:)
 
Helgesoving er ikke lett her heller :p
Må trilles eller kjøre bil, da sovner han fort! Men han ber om å få sove om klokken blir for mange, så ikke klar for å droppe det heller :p
Utedag på oss i dag - herlig!!
 
Du får putte han i vogna og trille en tur ;)

Det må jeg gjøre med Hermine nå for å få henne til å sove i helgene. Hun MÅ sove enda på dagen, men nekter å legge seg. Så da setter jeg henne i vogna og etter ca 20 min spasertur slokna hun sittende :p

Ja du tror han sover i vogna? :p han har ikke gjort det siden han var nyfødt ;) han ble overtrøtt og sovna kun når vi holdt han :( så jeg gikk ut med jentene mens Leoh sov oppå pappan sin :p da fikk han hvertfall sovet noe :)
 
God kveld!
Vi har hatt ei innholdsrik helg. I går var vi på bytur sammen mef svigermor, som spanderte på nye sko og klær til Jenny. Veldig glad for det, for nå har har vesla vokst ut av de fleste klærne sine.:)

I forbindelse med pappas bursdag i morra, spanderte mamma tur på oss til Atlanterhavsparken i Ålesund med påfølgende middag i dag. Vi måtte stoppe og følge Jenny på do på en bensinstasjon halvveis på turen, og tror dere ikke jeg traff på Camilla. Veldig morro! Tatt på fersken i pølsehandling. Hehe..:D
Dagen ble helt super, med fint vær og godt selskap, men det skal bli godt å legge deg i kveld.;) La ut flere bilder på vår-og sommertråden på secret.

Nå blir det kaffe og Robinson for min del. Ønsker dere en god kveld.:)

Så snilt å få spandert alt dette a av andre da!!:D herlig! :D og kjempe artig at dere traff på Camilla:D hehe..
 
God kveld!
Vi har hatt ei innholdsrik helg. I går var vi på bytur sammen mef svigermor, som spanderte på nye sko og klær til Jenny. Veldig glad for det, for nå har har vesla vokst ut av de fleste klærne sine.:)

I forbindelse med pappas bursdag i morra, spanderte mamma tur på oss til Atlanterhavsparken i Ålesund med påfølgende middag i dag. Vi måtte stoppe og følge Jenny på do på en bensinstasjon halvveis på turen, og tror dere ikke jeg traff på Camilla. Veldig morro! Tatt på fersken i pølsehandling. Hehe..:D
Dagen ble helt super, med fint vær og godt selskap, men det skal bli godt å legge deg i kveld.;) La ut flere bilder på vår-og sommertråden på secret.

Nå blir det kaffe og Robinson for min del. Ønsker dere en god kveld.:)
*poff* så er alle buksene kort i beina og gensrene kort over magen :eek: Er det ikke rart?

Vi er så heldig som har ei eldre kusine å arve fra, så har alltid litt i neste str liggende. :) Men noe nytt blir det alltid lell. ;)

Haha, for et sammentreff å møte på Camilla sånn helt plutselig. :D Hva sa hun til godt da?
 
Helgesoving er ikke lett her heller :p
Må trilles eller kjøre bil, da sovner han fort! Men han ber om å få sove om klokken blir for mange, så ikke klar for å droppe det heller :p
Utedag på oss i dag - herlig!!
Både i går og idag foreslo jeg trilletur med nyvogna akkurat i passende sovetid noe hun (etter litt overtaling) gikk med på frivillig.

Ulempen med at hun er blitt så gira på å gå selv når vi går tur er at hun helst vil gå selv hele tiden, noe som ikke hjelper om jeg vil gå tur for at hun skal sove. :p
 
*poff* så er alle buksene kort i beina og gensrene kort over magen :eek: Er det ikke rart?

Vi er så heldig som har ei eldre kusine å arve fra, så har alltid litt i neste str liggende. :) Men noe nytt blir det alltid lell. ;)

Haha, for et sammentreff å møte på Camilla sånn helt plutselig. :D Hva sa hun til godt da?
Det er veldig rart.:p Målte henne her en dag og da var hun 94cm, men er ganske lang i ryggen, så nå handla vi det meste i 104.

Ja, hadde det ikke vært for tissepausen til Jenny (som bare var falsk alarm), så hadde vi ikke truffet dem. Morro.:) Hun ble litt overraska. ("Off nei, er hun HER også?") Haha..:p Simone var ikke med og Nathaniel sov, så vi fikk ikke hilst på dem, men det var kjekt med en liten prat med de voksne også.:)
 
Det er veldig rart.:p Målte henne her en dag og da var hun 94cm, men er ganske lang i ryggen, så nå handla vi det meste i 104.

Ja, hadde det ikke vært for tissepausen til Jenny (som bare var falsk alarm), så hadde vi ikke truffet dem. Morro.:) Hun ble litt overraska. ("Off nei, er hun HER også?") Haha..:p Simone var ikke med og Nathaniel sov, så vi fikk ikke hilst på dem, men det var kjekt med en liten prat med de voksne også.:)
Hermine er ikke så lang, bare knappe 90cm så hun er akkurat på tur inn i 98. Men plutselig var alle klærne kort og små her også!

Hehe, ikke så lett å bli tatt på senga sånn :p
 
Hermine er ikke så lang, bare knappe 90cm så hun er akkurat på tur inn i 98. Men plutselig var alle klærne kort og små her også!

Hehe, ikke så lett å bli tatt på senga sånn :p
Hehe..Nei, man blir litt vippa av pinnen.:)

Jeg er ikke så mye høyere enn vesla, så jeg mistenker at hun har arvet noe etter papsen sin der.:D
 
Hehe..Nei, man blir litt vippa av pinnen.:)

Jeg er ikke så mye høyere enn vesla, så jeg mistenker at hun har arvet noe etter papsen sin der.:D
Haha, tar hun mamman sin igjen på høyda før hun begynner på skolen?
 
Vi har booket sommerhus i Danmark :D
Som nevnt blir det bare det ene venneparet fra i fjor som kan, men det blir nok bra likevel! Og bedre strender enn i fjor :)
Man blir litt mer reisevant etterhvert, og vet hva man skal se etter :)
Hva skal dere andre til sommeren?
 
Vi har booket sommerhus i Danmark :D
Som nevnt blir det bare det ene venneparet fra i fjor som kan, men det blir nok bra likevel! Og bedre strender enn i fjor :)
Man blir litt mer reisevant etterhvert, og vet hva man skal se etter :)
Hva skal dere andre til sommeren?
Vi tenker som sagt på Kr.Sand, men kan hende det er rimeligere med 14 dager i syden. :p
 
Vi tenker som sagt på Kr.Sand, men kan hende det er rimeligere med 14 dager i syden. :p
Hehe :p
Vi har vært i Dyreparken hvert eneste år... Og selvom vi har kost oss er det styr å dra midt i ferien, synes jeg. Selvom det er mest spennende for T da, siden han elsker Kaptein Sabeltann, så tenker jeg at vi ikke MÅ hvert år. Da blir det mer spennende neste gang :) VI får dosen vår med parker i Danmark tenker jeg. Men Dyreparken er flott da - så flott at vi har vært 6 år på rad til nå (pluss en gang før vi fikk barn :p)
 
Vi har booket sommerhus i Danmark :D
Som nevnt blir det bare det ene venneparet fra i fjor som kan, men det blir nok bra likevel! Og bedre strender enn i fjor :)
Man blir litt mer reisevant etterhvert, og vet hva man skal se etter :)
Hva skal dere andre til sommeren?
Det er deilig å være norsk i Danmark. ;) Vi ferierte der mange somre på rad da jeg var lita og pleide å holde til på vestkysten. Mange gode minner derfra.:)
Har derimot aldri vært i Kr.sand, og dit drar vi ikke denne sommeren heller. Jeg har søkt sommerjobb fra 15.juni og frem til uke 28, og deretter har vi vage planer, men det er godt å komme seg bort litt.:)
 
Det er deilig å være norsk i Danmark. ;) Vi ferierte der mange somre på rad da jeg var lita og pleide å holde til på vestkysten. Mange gode minner derfra.:)
Har derimot aldri vært i Kr.sand, og dit drar vi ikke denne sommeren heller. Jeg har søkt sommerjobb fra 15.juni og frem til uke 28, og deretter har vi vage planer, men det er godt å komme seg bort litt.:)
Vestkysten har jeg aldri vært på.. Som liten og ungdom ferierte familien min mye på ei lita øy øst for ca midtjylland. Og med små barn har jeg hørt at østsiden er best pga mindre vind og grunnere sjø.. Men det ser så fint ut i vest også :) Kanskje neste år =)
Men så godt å ikke ha så mange planer også :)
 
Vestkysten har jeg aldri vært på.. Som liten og ungdom ferierte familien min mye på ei lita øy øst for ca midtjylland. Og med små barn har jeg hørt at østsiden er best pga mindre vind og grunnere sjø.. Men det ser så fint ut i vest også :) Kanskje neste år =)
Men så godt å ikke ha så mange planer også :)
Det blåser litt der, men strendene er bare fantastiske. Det har vært langgrunt der vi har vært, så det var ypperlig for barn.:) Summa summsrum: Danmark er et fint land å feriere i.:D
Ja, det er godt å ikke ha kalenderen full. Skulle gjort en del med hus og hage, men alt avhenger liksom av penger.:p
 
Back
Topp