Ikke i det hele tatt..God morgen
Sovet godt?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke i det hele tatt..God morgen
Sovet godt?
Men uff da, hvorforikke?Ikke i det hele tatt..
Det tror jeg også.Morgensafari hørtes skikkelig kult ut spør du meg.
U har sovet urolig, og jeg har hatt migreneMen uff da, hvorforikke?
900?? oh shit, da har de skurdd opp prisen hvertfall.Det tror jeg også.
Og koster ikke noe mer enn den sjørøverfrokosten...sjørøverfrokosten er med å å tippe dette alternativet over i dyrere enn kardemommeby, altså. Over 900 kr for en frokost...
Ikke bra, hvordan er migrenen nå?U har sovet urolig, og jeg har hatt migrene
JaDen var god da skjønner jeg siden du spiste hele![]()
Så deiligJeg har titta ut, her er sol![]()
Mildt og fint ogJeg har titta ut, her er sol![]()
haha det var i grunn en fin unnskyldnng det.Jadet og baby på meg (som våknet hver gang jeg forsøkte flytte henne) så legge den tilbake i fryseren gikk jo heller ikke
![]()
Håper du er bedre nåU har sovet urolig, og jeg har hatt migrene
Det var dethaha det var i grunn en fin unnskyldnng det.
Ingen planer igrunn. Du da?God morgen damer!planer for søndagen?
![]()
Jeg kan ha trykka feil altså, men tror ikke det. Stussa da, det er jo ca hundrelappen mer enn geillbuffet før forestillingen, som vi heller ikke hadde sist, men virker lurere dersom vi kommer frem på kvelden. Håper da nemlig at ungene sover en del i bilen på veien, og stopper i så fall nødig.900?? oh shit, da har de skurdd opp prisen hvertfall.
Ingen planer igrunn. Du da?![]()
Nei det stemer vel sikkert, husker jeg synes detvar dyr den gangen vi gjorde men 900krerjo spinnvilt.Jeg kan ha trykka feil altså, men tror ikke det. Stussa da, det er jo ca hundrelappen mer enn geillbuffet før forestillingen, som vi heller ikke hadde sist, men virker lurere dersom vi kommer frem på kvelden. Håper da nemlig at ungene sover en del i bilen på veien, og stopper i så fall nødig.
Hvor skal derepå tur?Litt usikker.. Gubben vil vi skal ut på turhar ikke sjekka været enda da..