Sånn er det. Alt til sin tidSkulle gjerne hatthund vi altså,men det passer ikke nå.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sånn er det. Alt til sin tidSkulle gjerne hatthund vi altså,men det passer ikke nå.
Hmm ingen solher altså!Liker ikkeGod morgen!
Sol i dag også! Juhu![]()
Yes helt klart,en gang skal vi ha detSånn er det. Alt til sin tid![]()
Hvertfall nårman har barn som elsker kabelsatanJa, helt strålende![]()
Haha. Ikke minstHvertfall nårman har barn som elsker kabelsatan![]()
Jeg har sammenlignet en del priser, og kardemommeby er jo ikke inkl badeland da, men våre unger er jo redd vann...Vi var begge deler ,sov der flere netterogdaslappvi åværeiparken hele dagen. Dekom jo som regel ikke før på ettermiddagen.
Kardemommeby var dyrere den gangen vi var der hvertfall
Glad den perioden erover også ,)Haha. Ikke minst![]()
Jeg vurderer det. Så ser vi hva vi liker best også. Logistikken er unektelig bedre ved det at man har ei natt ekstra.Nei, vi var i parken på dagen. Da skjer det ikke så mye i havna![]()
Ja det er nok dyrere for dere, vi er jo 3 .Men vi dro hellerikke midt i felleserien da, tipper det koster omtrent det samme da.Jeg har sammenlignet en del priser, og kardemommeby er jo ikke inkl badeland da, men våre unger er jo redd vann...
Likt antall dager gir ulikt antall netter, og hva som er billigst avhenger an hvor mange dager man tenker være. Og hvor mange man er, siden kardemommeby er pris pr hus, ikke pr person.
For oss, slik jeg tenker ferien med innhold og antall dager kommer Abrahavn dyrest ut tror jeg. Da inkl show for begge. Inkl frokost, mot betalt, men så vil jeg på morgensafari, og den avsluttes med frokost.
Forskjellen er uansett ikke stor, men vippet ulik vei om jeg velger to eller tre dages pakke
Her pågår den enda, men er ikke så intens, det har den aldri vært. En ferie i Abrahavn setter den nok igang...Glad den perioden erover også ,)
Vi er jo fire ja, og jeg sjekker priser i juli for det er da jeg har ferie, for det er da sfo er stengt. Definitivt ikke det billigste...Men det er sånn ferien vår er, så da såJa det er nok dyrere for dere, vi er jo 3 .Men vi dro hellerikke midt i felleserien da, tipper det koster omtrent det samme da.
Skjønner den, vi var der før kegnubarnet startet på skolen , var vel i juni vi var der trorjeg.Vi er jo fire ja, og jeg sjekker priser i juli for det er da jeg har ferie, for det er da sfo er stengt. Definitivt ikke det billigste...Men det er sånn ferien vår er, så da så
Her var den veldig intens, og varte lenge.Her pågår den enda, men er ikke så intens, det har den aldri vært. En ferie i Abrahavn setter den nok igang...
Morgensafari hørtes skikkelig kult ut spør du meg.Jeg vurderer det. Så ser vi hva vi liker best også. Logistikken er unektelig bedre ved det at man har ei natt ekstra.
Kjøre fra svigermor sånn utpå dagen, komme frem, sjekke inn, ha kvelden der, spise middag, gå på show, og så ha to eller tre dager med park, morgensafari en dag, sjørøverfrokost en annen.
God morgenGod morgen jenter
Kanskje den kommer sånn plutselig??Hmm ingen solher altså!Liker ikke
Det bør den gjøre, de sa det skullevære sol idag.Kanskje den kommer sånn plutselig??![]()
Høres helt strålende utJeg vurderer det. Så ser vi hva vi liker best også. Logistikken er unektelig bedre ved det at man har ei natt ekstra.
Kjøre fra svigermor sånn utpå dagen, komme frem, sjekke inn, ha kvelden der, spise middag, gå på show, og så ha to eller tre dager med park, morgensafari en dag, sjørøverfrokost en annen.