Abra havn er supert med barn hvertfall.)Abra havn er helt topp! Det syns til og med vi som ikke hadde barn![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Abra havn er supert med barn hvertfall.)Abra havn er helt topp! Det syns til og med vi som ikke hadde barn![]()
Å ja, det har han veldig lystpåAhkoselig å få besøk. Har kengubarnet lyst på hund?
Vi overnattet der detåret de åpnet abrahavn.Ja, der er det kjektVi var det forrige året, overnattet i Abra Havn.
Det gikk fintOj det varmye is,) Da haddejeg fått vondt i magen
Hvormye is er det i en sånn boks?Det gikk fint![]()
Fortell meg om det? Jeg ser ikke magien, nemligAbra havn er supert med barn hvertfall.)
Kengubarnet synes det var en kjedelig park, han likte sg bedre i fårup og djurs.Hvordan da?
Det er noe med å bli vekt av sjørøvere som kommer å banker på døra, av skipet som kommer seilende inn tidlig på morningen,alle aktivitetene de har der, å spise frokost med sjørøverne.Fortell meg om det? Jeg ser ikke magien, nemlig
Den er der trolig
Er ikke sikker, 1 liter ca?Hvormye is er det i en sånn boks?
Fårup og djurs var jeg som mindre. Husker de fallt godt i smak!Kengubarnet synes det var en kjedelig park, han likte sg bedre i fårup og djurs.
Veldig fine rom/leiligheter, piratene kommer inn i havna hver morgen med skuta, synger og underholder. Så heiser de flagget og tar med seg de som skal være med på sjørøverfrokost over til parken. Sjørøverfrokost anbefales! Mat "forkledd" i sjørøverstil, og etterpå er det skattejakt. Om kvelden kommer sjørøverne til Abra Havn og underholder og arrangerer leker for barna. I tillegg er det mye å se og utforske i byen når det ikke skjer noe annet.Hva er det egentlig som er så topp der? Forklar meg, hva er det der?
Den var god da skjønner jeg siden du spiste heleEr ikke sikker, 1 liter ca?
Ja, helt strålendeAbra havn er supert med barn hvertfall.)
Vi har vær i djurs flere ganger,der er det helt supert.Fårup og djurs var jeg som mindre. Husker de fallt godt i smak!
Hihi. Ja, da er det kjekt å låne littÅ ja, det har han veldig lystpåGodt vikan låne
![]()
Vi var begge deler ,sov der flere netterogdaslappvi åværeiparken hele dagen. Dekom jo som regel ikke før på ettermiddagen.Sjørøverfrokost så jeg mam kunne bestille ja, det ser kjekt ut.
(reelt tror jeg ikke kardemommeby er dyrere, slik man egentlig tror. Det er mer "eksklusivt", ettersom det er åtte hus, men ferien blir dyrere i Abrahavn, det tror jeg.
Men sikkert gøy.
Men er man i Abrahavn på dagen da, med tanke på "alle aktivitetene"? Ikke i parken?
Skulle gjerne hatthund vi altså,men det passer ikke nå.Hihi. Ja, da er det kjekt å låne littmindre jobb for mor og far
![]()
Nei, vi var i parken på dagen. Da skjer det ikke så mye i havnaSjørøverfrokost så jeg mam kunne bestille ja, det ser kjekt ut.
(reelt tror jeg ikke kardemommeby er dyrere, slik man egentlig tror. Det er mer "eksklusivt", ettersom det er åtte hus, men ferien blir dyrere i Abrahavn, det tror jeg.
Men sikkert gøy.
Men er man i Abrahavn på dagen da, med tanke på "alle aktivitetene"? Ikke i parken?