Jeg digger Blacklist jeg....
Notert! Har ikke sett det. Endte opp med grey's anatomy nå
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg digger Blacklist jeg....
Og aluminiumsfolie oppåSetter du bare forma på grillen? Med grønnsakene rå?
Føler meg litt irritert på mannen noe jeg egentlig ikke har noen "rett" til.
Jeg har mye husarbeid jeg MÅ få ferdig i dag.
Mannen stikker ut for å handle, og jeg ber han være rask siden jeg trenger avlastning med U og litt hjelp skal jeg klare å bli ferdig.
Han dro for 4 timer siden, og er enda ikke tilbake. ARRRGG!
Har fått et par meldinger underveis og det som visstnok ha tatt tid er bursdagsgave til meg.
Så indirekte er den min skyld i at han er sen, men syns virkelig han kunne ordnet det tidligere..
Er heldigvis ferdig med 2. etasje som er den som vil ta desidert mest tid, og U sover fremdeles...
Han skulle handle inn til hele uken som jeg pleier å gjøre, men han skulle også kjøpe bursdagsgave til meg og den tok visst lang tid..Uff, det var da leeengehadde han så mye å handle da?
Godt du har fått gjort en del da, får håpe at U sover en god stund til![]()
Han skulle handle inn til hele uken som jeg pleier å gjøre, men han skulle også kjøpe bursdagsgave til meg og den tok visst lang tid..
Lurer litt på hva det er
Det eneste jeg kommer på at jeg ønsker meg er noen nye kokkekniver da de jeg har begynner å bli gamle..
Takk det skal prøvesOg aluminiumsfolie oppå
Idag er det grilling her! Noen med tips til digge grønnsaker å lage til grillmat?
Ååå..Putt hel hvitløk i aluminiumsfolie og legg på grillen. Minimais og sjampignon er godt![]()
4 t? Wow da hadde jegogså vært irritertFøler meg litt irritert på mannen noe jeg egentlig ikke har noen "rett" til.
Jeg har mye husarbeid jeg MÅ få ferdig i dag.
Mannen stikker ut for å handle, og jeg ber han være rask siden jeg trenger avlastning med U og litt hjelp skal jeg klare å bli ferdig.
Han dro for 4 timer siden, og er enda ikke tilbake. ARRRGG!
Har fått et par meldinger underveis og det som visstnok ha tatt tid er bursdagsgave til meg.
Så indirekte er den min skyld i at han er sen, men syns virkelig han kunne ordnet det tidligere..
Er heldigvis ferdig med 2. etasje som er den som vil ta desidert mest tid, og U sover fremdeles...
Takk! Det var herlig å komme seg ut littNyt sola og kos dere med fotball![]()
Hørtes deilig ut! Hva har dere gjort i dag?Kengubarnet er og spiller fotball med større gutter påfotballbanen , jeg la meg på sofaen etterå ha fartet siden kl 9..
Vi har værtpåtur til OsloHørtes deilig ut! Hva har dere gjort i dag?
Så koselig daVi har værtpåtur til Oslo![]()
Yes , er alltid fint med familieutlukterSå koselig da![]()
Kvalitetstid er toppenYes , er alltid fint med familieutlukter
Det kan gubben taSkal det nå.. Nå er det jo gjort
Mangler å vaske bad...men tror jeg dropper det![]()
Digger BlacklistNoen som har gode tv-serier å anbefale?
Alle de jeg følger med på har tydeligvis tatt pause nå når jeg trenger dem![]()