Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ulljakke? I juni?Er 34 uker i morgen, men enda ikke pakket den, så treg med alt denne gangen i forhold til første
Skal pakke med:
Nye behagelige klær til meg
Ammebh
Ammeinnlegg
Et par truser i tilfelle jeg skal være der litt lenger(truser ikke nødvendig siden man får sånne fine nettingtruser og bleier der til de første dagene)
Bikini til fødekar
Slippers
Ammepute
Toalettsaker
2 stk body
2 stk bukser
Sokker
Bomullslue
Ulljakke
Pledd
Kamera
Lader
Ipad
Tar med snacks på veien eller får pappa til å kjøpe hvis vi ikke rekker, også skal jeg pakke en bag til storebror med klær, bleier, bøker og leker så han ikke mangler noe han heller![]()
Sånn tynn jakke-genserUlljakke? I juni?
Tenkte body, strømpebukse, evnt. En liten joggedress. Å teppe. Kan jo fort bli 25-30 varmegrader den dagen vi skal hjemSånn tynn jakke-genservil ikke ha bare body på overkroppen når vi drar, så tar på den og teppe over bena i bilstolen
![]()
Den ulljakka her er ikke så mye tykkere enn en joggedress neiTenkte body, strømpebukse, evnt. En liten joggedress. Å teppe. Kan jo fort bli 25-30 varmegrader den dagen vi skal hjem![]()
Har vel egentlig tenkt å vente noen uker.. Klarer ikke se for meg hva jeg trenger.. Og mye av det jeg trenger er sikkert ting jeg bruker i det daglige enda? Må lete fram slippers da.. Så jeg har dusjesko..
Jeg hadde ikke med det forrige gang, men deg er vel alt etter hva du vil selvDusjesko? Trenger vi det?