Miley er navnetHva er navnet?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Miley er navnetHva er navnet?
Så fintMiley er navnet![]()
HuffHuff, jeg var i Bergen sentrum i dag og svimte av. Spydde meg ut som en gris men jeg var ute. Endte på sykehuset. Gøøøy..
Alle har vel sikret plassene sine og tar en pauseUtrolig stille he ri kveld, hvor er alle?
Hvor mye mangler du på det?Alle har vel sikret plassene sine og tar en pause
Jeg har akkurat fått øynene opp for plass 15 eller 17 og håper å skravle nok til det![]()
Helt greitÅh, var d bra?? Leste om d, men ble ikke så jeg meldte meg på.
Var d masse interessant?
En lue, badeolje, shampo, våtservietter, bok, smoothie, brosjyrer og litt annet småtteriMye gøy oppi goodiebag'en?![]()
Var veldig allrighteÅåå de er så deilige de settene , elsker de.
Da sparer dere jo myeVeldig kjipt, men vi bytter den selv da så blir ikke så ille![]()
en bra goodiebag det da.En lue, badeolje, shampo, våtservietter, bok, smoothie, brosjyrer og litt annet småtteri![]()
Det var visst ganske nytt ettersom jeg skjønteStilig, det hadde de ikke da ja mini var liten
Jeg er her nåUtrolig stille he ri kveld, hvor er alle?
Helt klart! Må ikke bli no tullJa må passe godt på nå vet du.
Så mye fint daEn lue, badeolje, shampo, våtservietter, bok, smoothie, brosjyrer og litt annet småtteri![]()
Ikke bra hva slags skjema da?Jeg er her nå
Prøver å fylle ut noen skjemaer til kommunen, men skjønner ikke en dritt!!!![]()
Ok, var andre treff i min tid.Det var visst ganske nytt ettersom jeg skjønte![]()
en bra goodiebag det da.
Ja, veldig finSå mye fint da![]()
Ja, det forandrer seg vel stadig vekkOk, var andre treff i min tid.
Jeg skal måle opp noen grenser som ikke er koordinatfestetIkke bra hva slags skjema da?