Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nope, det er det virkelig ikke g godt er det.Aah, så er ikke BARE sol altså?![]()
Hihi...da er det jo helt greitJepp, det blir detjeg elsker å ta toget, så det er egentlig bare stas
![]()
Det er du nokÅåh, nå er jeg taco-mett!![]()
Jøss, er vel ikke veldig vanlig i april???Jøsses, nå tordner det.
Det var tidlig på året.
Nærmer seg sommer da![]()
Huff så kjedelig
Fortsatt ikke svart???
Huff, jeg var i Bergen sentrum i dag og svimte av. Spydde meg ut som en gris men jeg var ute. Endte på sykehuset. Gøøøy..
Hihi...det må vi nok alleJa ikke sant, nå må jeg snurpe igjen lomeboka tror jeg ..
Huff, jeg var i Bergen sentrum i dag og svimte av. Spydde meg ut som en gris men jeg var ute. Endte på sykehuset. Gøøøy..
Å nei??? Hva er galt??Huff, jeg var i Bergen sentrum i dag og svimte av. Spydde meg ut som en gris men jeg var ute. Endte på sykehuset. Gøøøy..
Hurra for snille menneskerFikk en tlf fra han ene i styret etterhvert, som bor rett borti gata der, så han fikset det for meg
Jippi![]()
Hurra for snille mennesker![]()
Godt med alt man kan slippeVar en lettelse det jahehe
Slapp jeg å kjøre unødvendig med den dårlige bilen min![]()
Godt med alt man kan slippe
Hva er galt med bilen??
Uff daSant det. Hehe
Den ene demperfjøra mi er knektventer på å få i posten
![]()
Å hjelpes.Huff, jeg var i Bergen sentrum i dag og svimte av. Spydde meg ut som en gris men jeg var ute. Endte på sykehuset. Gøøøy..
Helt perfekt
Nydelig navn dere har valgt!
Helt perfekte mål det![]()
Takk fornøyd med detSå fint navn![]()
Hva er navnet?Takk fornøyd med det![]()
Uff dakjipt med den ekstra kostnaden...