Ja, da får vi ta en tur i morgen ogsåkjøpte bare et ull/silke-sett fra Nøstebarn.
Det var da ihvertfall noe
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, da får vi ta en tur i morgen ogsåkjøpte bare et ull/silke-sett fra Nøstebarn.
JadaDet var da ihvertfall noe![]()
Jadavar egentlig ikke noe jeg skulle ha uansett
![]()
Ja må passe godt på nå vet du.Blir jo reint urban av detta herMå passe på at jeg ikke mister dialekta
![]()
Stilig, det hadde de ikke da ja mini var litenAner ikke. De har det visst fast noen ganger i året120 damer med hvert sitt barn i en kinosal, det ble lurveleven
![]()
Ååå de er så deilige de settene , elsker de.Ja, da får vi ta en tur i morgen ogsåkjøpte bare et ull/silke-sett fra Nøstebarn.
Det har jegHar vært på Norges største barseltreff i Aftenpostens regi. Goodiebags og foredrag. Og så har jeg kost meg sammen med ei venninne
![]()
Her det bare sol deiligJøsses, nå tordner det.
Det var tidlig på året.
Nærmer seg sommer da![]()
Jøsses, nå tordner det.
Det var tidlig på året.
Nærmer seg sommer da![]()
Her det bare sol deilig![]()
Det har jegHar vært på Norges største barseltreff i Aftenpostens regi. Goodiebags og foredrag. Og så har jeg kost meg sammen med ei venninne
![]()
Vært på Norges største barseltreff i Aftenpostens regiellers bare gått rundt og kost meg sammen med ei venninne
![]()
Ikke vi heller egentlig.. Men jeg så at ei i bygda tok på seg å være dagmamma, så da får vi se hva som skjer.
Haha. .hurra for detJippi.
Denne gangen fikk jeg satt middagen i ovnen før han oppdaget hvor han var![]()
Huff så kjedeligVeldig unødvendig. Det tar meg 15-20 min å kjøre dit, og så lenge jeg ikke skal noe spesielt der som å fikse lister eller trene e.l så er det bortkasta kjøring![]()
Godt å høreGikk helt fint med det![]()
Deilig med alt vi er ferdige medHjemme fra bytur, fotballsko hentet, leggskinn kjøpt![]()
har regna her også i dag altsåHeldigen dere
Her har det regna i hele går og nesten hele dag![]()
Ja ikke sant, nå må jeg snurpe igjen lomeboka tror jeg ..Deilig med alt vi er ferdige med![]()