Ja er jo lov å håpe![]()
Ja håpet er jo aldri ute før tr banker på
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja er jo lov å håpe![]()
Vis vedlegget 112072Da tok jeg motet til meg og tok en digital. Følger med på dere andre, også melder jeg meg ut av forumet for en stund, for jeg blir så bekymret av å lese om alle andre.
Er jo fortsatt tiiiidlig!9dpo og blendahvit test.Skinte så hvit og skarpt mot meg...blæh..
Går mot januarbarn dette ,jeg bare føler det på meg.
.Nå håper jeg at neste EL kommer uten overraskende overnattingsbesøk..
Nå har det gått 2 mnd hvor akskjelegging bare har blitt sånn halv-velykket.
Neste mnd håper jeg å få til de 2 dagene før el og eldagen![]()
ja er forsatt tidlig men..har ikke noe gravid følelse.Ingen spesielle symptomer.De 3 siste graviditetene har jeg blit gravid 3 pp så blir vel det nå også..heheEr jo fortsatt tiiiidlig!krysser fingrene for deg! Da jeg ble gravid i desember var det på en halveis pp - der vi ikke hadde tid eller ork til å prøve, tror vi humpa 3 ganger til sammen
![]()
da ligger vi likt,men jeg juksa i dag..heheI morgen er jeg endelig 10 dpo og testingen kan begynneUtrolig spent altså
![]()
da ligger vi likt,men jeg juksa i dag..hehe
Ja tester nok hver dag så lenge jeg har tester og ikke TR har kommetHeheh, lov å jukse litt dadu skal teste hver dag framover nå eller?
![]()
Da er du flink som lar være å teste pluss at du sparer pengerEr på 13 dpo idag, har enda ikke testa faktiskHar skikkelig strekk i lysken å ømme bryst, kjennes ut som tanta kommer hele tiden så må på do å sjekke hele tia :s
Rimelig sikker på at tr kommer imorgen, men kommer til å ta en test imorgen tidlig for artighetsskyld![]()
Ja tester nok hver dag så lenge jeg har tester og ikke TR har kommet![]()
Ja etter 1 år så blir det ikke like spennende med testing lenger,så venter heller på tr heheDa er du flink som lar være å teste pluss at du sparer pengerkan jo være symptomer på at du er gravid dette
![]()
trøtthet kan være ett bra tegn detSovnet på sofaen rundt 22:30 i går kveld og sov helt til klokken var 08 i dag. Men nå er jeg stup trøtt igjen :O hva skjer? :S
hvor lang tid brukte du på de 2 første barna?Ja etter 1 år så blir det ikke like spennende med testing lenger,så venter heller på tr heheTrooor jeg pleier å ha rimelig vondt i lysken hver mnd så har ikke troa på noe. Men man skal vel ikke gi opp før tanta dukker opp
![]()
trøtthet kan være ett bra tegn det![]()
Første ble til på p pillen :-D Andre 14 pp. Nå ble jeg gravid i pp 4, men det ble en kjemisk.hvor lang tid brukte du på de 2 første barna?
Trøtthet å sulten, gode tegn du har der :-DOh yesser på det som et positivt tegn nå som jeg faktisk tenker over hvor mye jeg har spist i dag og hvor sulten jeg har blitt igjen
![]()
Kjedelig m kjemisk.krysse fingrene for klaff snartFørste ble til på p pillen :-D Andre 14 pp. Nå ble jeg gravid i pp 4, men det ble en kjemisk.