JaI så fall var du på feil sted![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
JaI så fall var du på feil sted![]()
Det er klartDet er veldig godtjeg skal jo ikke spise snop men true ikke dette er så veldig bra erstatning egentlig haha mye bedre enn å røyke da
![]()
Det hørtes godt utHer ble det kebab![]()
Det var detDet hørtes godt ut![]()
Var den svak?Det var detmen den skulle liksom være Stærk da
Eller kanskje noe god sterk indisk...Jafår prøve noe annet ! Kanskje jeg skal kjøpe chilli saus å ha det maten i morra
![]()
Neimen uff da, må jo ikke bli så sintat du knuser de.Koselig med besøk
Må jo detom jeg husker det...
Mine har knust i løpet av vinteren, så de går i søpla desverre![]()
Sikkert ikke for sent, men jeg fikser det ikkekløøøne!!
Mmm...Ah, middagen er fortært og denne indrefileten er den beste jeg har smakt! Hadde to kg indrefilet av okse, fra slakter. Spiste den på påskeaften også.
Steker med steketermometer til ca 62 grader, lar d hvile i 30 min, tar ut steketermometer og skjærer opp.
FANTASTISK GODT!!!
Mmm...
Det er godt
Riktignok vil jeg gjerne ha den litt rødere enn 62 grader.
Da funker den nok heller ikke daaaJa skulle ha en "Stærk" da for har hørt at det skal hjelpe med Stærk mat, men den var ikke noe Stærk![]()
Hihi...godt du hadde et alternativ daLurer på om det hadde hvert en fordel å tatt kyllingen opp av frysern før middagen skulle lagesså da ble det kjøttdeig og pasta etter frøknas ønske hehe og for å døyve røykesuget mitt spiser jeg nå melkefrie boller med soyakrem og bær
![]()
Var den svak?![]()
Ja den var mild !Eller kanskje noe god sterk indisk...
Jeg vil gjerne ha den på kanten til blodigDen var perfekt rosa!vil ikke ha den for rød heller, for datteren vår spiser den også. Hun liker kjøttet rosa sånn som oss
![]()
Ikke min skyld denne gangenNeimen uff da, må jo ikke bli så sintat du knuser de.
Hvorfor tør du ikke det.Ja den var mild !
Ja indisk stærkt trur jeg ikke at jeg tør![]()
Æsj, det er kjedelig altså... Hater når man skal få sterk mat så er den skikkelig tamJa den var mild !
Ja indisk stærkt trur jeg ikke at jeg tør![]()
Hihi...godt du hadde et alternativ dakos deg med boller!
Tro meg, jeg har prøvd mye!!Man får til det man vil vettuman må bare ville det strekt nok
hehe