ALN89
Forumet er livet
Jaaa, enten må jeg tilbake alene eller vente til den kommer på DVDDen vil jeg og se! På Sheldonsk!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jaaa, enten må jeg tilbake alene eller vente til den kommer på DVDDen vil jeg og se! På Sheldonsk!![]()
Å neiDet er så ubehagelig det!
Men nå er det da tydeligvis ikke lenge til jeg blir syk for jeg får ofte blemmer i forkant av sykdom spesielt om det har hvert mye stress og drit...
Å neidet er kjedelig
![]()
God "morgen" alle
Endelig var jeg våken..
Går det fint her?![]()
Oi, så flink du erGod morgen ja!
Her går det så som så.. Fortsatte helgevasken i dag, har ryddet og vasket siden klokken 8 og FORTSATT ikke funnet min åttebeinte venn fra i natt.. Lurer fælt på hvor den har gjemt seg..
Oi, så flink du er
Kanskje han har forlatt åstedet??![]()
Det skjønner jeg...Håper det! Men kjenner at jeg ikke får helt ro i sjelen..
Det skjønner jeg...hadde vært nervøs selv...
Krysser fingre for detHåper jeg har tatt livet av den med all salmiakken!
Krysser fingre for det
Tror ikke de liker salmiakk![]()
Haha...det har jeg faktisk aldri hørt førTror ikke jeg helleren venninne av meg sa at de ble tiltrukket av grønnsåpe.. Aner ikke om det er sant, men har ikke brukt grønnsåpe siden hverfall
![]()
JaDa er det jo litt værre.. Du får ta deg et par blunder i løpet av dagen hvis du har mulighet, det hjelper sikkert
God "morgen" alle
Endelig var jeg våken..
Går det fint her?![]()
Sovet som en steinGod dagSovet godt?
Det ser ut som biblioteket er stengt så vi har en sløve dag i sofaen med spill, film og nettetformen min er heller dalende i dag så det mest spennende jeg skal i dag er å lage middag...
Banankasser??Åååå jeg trenger kasser ! Men butikkene har jo ikke åpent
Sovet som en stein
Deilig med en sløvedag daspesielt når formen ikke er på topp!