Finnes mange av dyre der jaOida! Finnes det virkelig så dyre fotballsko? Flaks de bare er for voksne, da. Han hadde vel vokst ut av dem etter én sesong![]()
Synes de vi kjøpte nå var dyre nok jeg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Finnes mange av dyre der jaOida! Finnes det virkelig så dyre fotballsko? Flaks de bare er for voksne, da. Han hadde vel vokst ut av dem etter én sesong![]()
Hvorfor har du ikke sovet?Nei, har ikke sovet enda.. Men er overraskende nok er jeg veldig oppegående![]()
Ja, det blir fort dyrt! Og så må man ha opptil flere typer til de ulike underlagene ogsåFinnes mange av dyre der ja
Synes de vi kjøpte nå var dyre nok jeg
Huff da.. Jeg spiste nudler heldigvis før jeg stappet i meg godteribeltene.. Gjett hvem som har sår på tunga nåMine er litt for varme for blemma jeg har fått på tunga
Tenk så praktisk det hadde hvert om man kunne koke ting i passe temperatur til å spise haha
Huff da.. Jeg spiste nudler heldigvis før jeg stappet i meg godteribeltene.. Gjett hvem som har sår på tunga nåhaha.
hehe det kan jo være damen utrolig trist at det ikke blir mer paul walker i filmene
!! syns broren kunne spilt videre jeg, så ingen forskjell selv om broren har spilt halve filmen
![]()
JaGreit å ha mulighet til det og av og til![]()
Ingen planer i dagHva er planene i dag da?
Jeg skal ta med meg jentungen på kino og se Hjemhelst vil jeg se den på engelsk, men tviler på at ungen blir så fornøyd
![]()
Jamen føler ikke det hjalp veldig
samboeren snakka om at de hadde brukt en del tid på redigering osv, så han hadde sett litt forskjell når man så dem bak fra bareJa, det er trist.. Så ikke forskjell jeg heller, selv om jeg ikke synes de er sååå like på ekte![]()
Hvorfor har du ikke sovet?
samboeren snakka om at de hadde brukt en del tid på redigering osv, så han hadde sett litt forskjell når man så dem bak fra bare
yes jeg vet, helst 3 mendet får holde med 2 nå. Tror ikke det blir så mye grussspilling på de.Ja, det blir fort dyrt! Og så må man ha opptil flere typer til de ulike underlagene også![]()
Haha, det kan vel ha litt med saken å gjere jaOisann! Det har vi heldigvis sluppet herkan være fordi jeg ikke har vært så tidlig oppe, da
![]()
Dei var kule![]()
Fotballskoene har endret seg litt siden jeg hadde sko ser jegKengubarnet er veldi fornøyd da, sliter litt med å finne skopar nr 2 for de han vil ha finnes ikke i hans størrelse.
Du kan jo kjøpe gress/kunstgress komboyes jeg vet, helst 3 mendet får holde med 2 nå. Tror ikke det blir så mye grussspilling på de.
Ja de her var på salg heldigvis, kostet normalt 650 krDei var kulehar du komt over salg nokon plass på sko eller? Trengs her i hus også nemlig
![]()
Skal sjekke ut dei sidene. TakkerJa de her var på salg heldigvis, kostet normalt 650 kr![]()
er salg på unisportstore.no
stylepit.no
xxl har også salg på noen
Nja mannen er svært skeptisk til det , han mener det ikke er braDu kan jo kjøpe gress/kunstgress kombo![]()