Skravletråd :)

Mine er litt for varme for blemma jeg har fått på tunga :P

Tenk så praktisk det hadde hvert om man kunne koke ting i passe temperatur til å spise haha
Huff da.. Jeg spiste nudler heldigvis før jeg stappet i meg godteribeltene.. Gjett hvem som har sår på tunga nå :p haha.

Hva er planene i dag da?

Jeg skal ta med meg jentungen på kino og se Hjem :D helst vil jeg se den på engelsk, men tviler på at ungen blir så fornøyd :p

Huff da.. Jeg spiste nudler heldigvis før jeg stappet i meg godteribeltene.. Gjett hvem som har sår på tunga nå :p haha.

Det er så ubehagelig det!
Men nå er det da tydeligvis ikke lenge til jeg blir syk for jeg får ofte blemmer i forkant av sykdom spesielt om det har hvert mye stress og drit...

hehe det kan jo være da ;) men utrolig trist at det ikke blir mer paul walker i filmene :(!! syns broren kunne spilt videre jeg, så ingen forskjell selv om broren har spilt halve filmen :p

Ja, det er trist.. Så ikke forskjell jeg heller, selv om jeg ikke synes de er sååå like på ekte :p

Ja, det er trist.. Så ikke forskjell jeg heller, selv om jeg ikke synes de er sååå like på ekte :p
samboeren snakka om at de hadde brukt en del tid på redigering osv, så han hadde sett litt forskjell når man så dem bak fra bare

nike-mercurial-veloce-fg-fotballsko-barn-gulgronn-2.jpg

Fotballskoene har endret seg litt siden jeg hadde sko ser jeg ;) Kengubarnet er veldi fornøyd da, sliter litt med å finne skopar nr 2 for de han vil ha finnes ikke i hans størrelse.
Dei var kule :D har du komt over salg nokon plass på sko eller? Trengs her i hus også nemlig:)

Back
Topp