Frikjent

Nå holder jeg også en knapp på henne!
Hehe blir spennende å se om noen av teoriene våre er riktig. Spm blir jo, hvorfor har hun gjort det i så fall?

Hehe blir spennende å se om noen av teoriene våre er riktig. Spm blir jo, hvorfor har hun gjort det i så fall?

Godt spørsmål, har ikke noe svar på det enda hvertfall, må tenke litt haha :p

Men hun reagerte jo veldig rart når konen til Aksel fant det bildet av han og Karine

Hvor mange episoder er det kommet ut nå?
Jeg sliter med å finne det ut :P
Er veeeeldig spennende å se hva som skjer videre!

Godt spørsmål, har ikke noe svar på det enda hvertfall, må tenke litt haha :p

Men hun reagerte jo veldig rart når konen til Aksel fant det bildet av han og Karine
Ja hun gjorde jo det, men det tenkte jeg var fordi hun er jo litt "forstyrra" i hodet, og sliter med å bli minnet det fordi de ble jo så plaget av folk da Aksel ble tatt. Men, hvem vet hehe

Ja jeg veeeet, det kan jo ikke være han! Håper egentlig heller ikke at det er broren til Aksel. Da håper jeg mer at det er han du snakker om. Men fikk ikke med meg at det var Tonje som ga han bildene?
Nei, Åse het ho som mest sannsynlig leverte bildene og fyren hennes, Per Olav var det jeg mente.. var helt på slutten av episode 6..

Er spent på om vi hele tatt får vite hvem morderen egentlig er jeg.

Nei, Åse het ho som mest sannsynlig leverte bildene og fyren hennes, Per Olav var det jeg mente.. var helt på slutten av episode 6..
Hadde visst ikke sett slutten på forrige episode pga konflikt på Get boksen, så jeg så reprisen nå. Nå så jeg jo at kjæresten til Åse ikke er helt god, og jeg holder en knapp på han egentlig. Tror ikke det er Erik mer hvertfall, han er nok bare sjalu på Aksel som reiste og ble suksessrik og fikk en vakker kone.

Kjenner jeg er sykt spent på reaksjonene deres når dere får se dagens episode jeg, siden jeg så deg for en uke siden :o

Jeg skulle følge med på serien men har bare sett akkurat den delen hvor mora fikk et nytt hus.

Derfor følger jeg med her for å få med meg litt hva som skjer. Må jo vite hvem som gjorde det :)

Først trudde jeg det var Erik, broren til Aksel. Men etter å ha lest denne tråden har jeg vært innom både moren til Aksel og faren til Karine,broren til Karine, Tonje eller at det faktisk var Aksel. Hehe så blir spennende å.se. Bra serie hvertfall :)

Når jeg så introen i dag skjønner jeg jeg har gått glipp av litt innimellom....

Håper det lille matvraket mitt lar meg se siste halvdel :P

Kjenner jeg er sykt spent på reaksjonene deres når dere får se dagens episode jeg, siden jeg så deg for en uke siden :eek:
Hva skjedde mellom de dro fra politiet og til aksel drikker i bilen? Baby våkna så gikk glipp av noen minutter.. så skjønte fint lite når han brått bare banker opp broren sin.. :O

Hva skjedde mellom de dro fra politiet og til aksel drikker i bilen? Baby våkna så gikk glipp av noen minutter.. så skjønte fint lite når han brått bare banker opp broren sin.. :O

Aksel dro hjem til Åse og Per Olav, og Åse fortalte at hun hadde funket bildene hos Erik. De viste også frem en melding Erik hadde sendt til Åse der det sto noe som at han ikke hadde noe med drapet og gjøre og at han var ung og ikke skjønte hva han holdt på med når han tok bildene.

Aksel dro hjem til Åse og Per Olav, og Åse fortalte at hun hadde funket bildene hos Erik. De viste også frem en melding Erik hadde sendt til Åse der det sto noe som at han ikke hadde noe med drapet og gjøre og at han var ung og ikke skjønte hva han holdt på med når han tok bildene.
takk :)

Back
Topp