Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
så ikke helt den komme, men gleder meg til neste mandagvurderer sumo sterkt akkurat nå
![]()
dette var nest siste episode. siste er neste gangSyntes noen sa det var ferdig i kveld???
I tv-programmet stod det Aksel innrømmet alt pga tskjorta. Skjønte jo det hvertfall ikke kunne være han da.....
But whyyyyy? HeheAkkurat som jeg trodde. Helt greit igrunnjeg liker å ha rett, haha!
lucky youEtter paradise skal jeg se episode 10 på sumo, gleder meg sykt!![]()
![]()
Jeg har også mistenkt noen nye for hver gang hehe.dette var nest siste episode. siste er neste gangregna med det ikke var Aksel, men mistenkte noen nye for hver episode
![]()
lucky youfår smøre meg med tålmodighet en uke til jeg hehe
![]()
det skjønner ikke jeg helt heller.. men har skjønt ho Karine kanskje var litt manipulerende og lurte folk rundt lille fingeren.. og hvis ho er lik mora si så kan man brått terge på seg småstein..Jeg har også mistenkt noen nye for hver gang hehe.
Men jeg skjønner ikke hvorfor moren evt. har gjort det??
Vil ikke avsløre for mye her nå da, men sånn jeg skjønte det så var det ikke meningen at det skulle bli sånn.But whyyyyy? Hehe
Jeg vurderer sumo for en uke, bare for å få sett siste episode før neste ukeVil ikke avsløre for mye her nå da, men sånn jeg skjønte det så var det ikke meningen at det skulle bli sånn.
Ja enig der. Jeg klappet jeg, når Lars ba moren om å holde kjeft. Endelig, tenkte jegdet skjønner ikke jeg helt heller.. men har skjønt ho Karine kanskje var litt manipulerende og lurte folk rundt lille fingeren.. og hvis ho er lik mora si så kan man brått terge på seg småstein..men blir spennende å se hvorfor ho ble drept..
Hehe, det skjønner jeg! Hater å vente på sånne ting selv! Syns det er godt det er ferdig jeg, ble egentlig aldri sånn veldig fan av denne serien, men likevel så uendelig nysgjerrig på slutten, så jeg har jo sittet klistra likevelJeg vurderer sumo for en uke, bare for å få sett siste episode før neste uketror ikke jeg klarer å vente, altså! Hehe
Ohhhh, gled dikka til siste episode!!![]()
Nettopp sett den ferdig. Klarte ikke vente![]()
Nå har dere fristet meg. Må nok se i morgen! Er det ikke sånn gratis en mnd eller noe? Håpe håpe.
Er det så billig? Haha ja da er det jo verdt detEr verdt dei 35kr(??) for den eine veka![]()