Frikjent

så ikke helt den komme, men gleder meg til neste mandag :) vurderer sumo sterkt akkurat nå :p

så ikke helt den komme, men gleder meg til neste mandag :) vurderer sumo sterkt akkurat nå :p

Syntes noen sa det var ferdig i kveld???

I tv-programmet stod det Aksel innrømmet alt pga tskjorta. Skjønte jo det hvertfall ikke kunne være han da.....

Syntes noen sa det var ferdig i kveld???

I tv-programmet stod det Aksel innrømmet alt pga tskjorta. Skjønte jo det hvertfall ikke kunne være han da.....
dette var nest siste episode. siste er neste gang :) regna med det ikke var Aksel, men mistenkte noen nye for hver episode :p

dette var nest siste episode. siste er neste gang :) regna med det ikke var Aksel, men mistenkte noen nye for hver episode :p
Jeg har også mistenkt noen nye for hver gang hehe.
Men jeg skjønner ikke hvorfor moren evt. har gjort det??

Jeg har også mistenkt noen nye for hver gang hehe.
Men jeg skjønner ikke hvorfor moren evt. har gjort det??
det skjønner ikke jeg helt heller.. men har skjønt ho Karine kanskje var litt manipulerende og lurte folk rundt lille fingeren.. og hvis ho er lik mora si så kan man brått terge på seg småstein.. :p men blir spennende å se hvorfor ho ble drept..

Vil ikke avsløre for mye her nå da, men sånn jeg skjønte det så var det ikke meningen at det skulle bli sånn.
Jeg vurderer sumo for en uke, bare for å få sett siste episode før neste uke :D tror ikke jeg klarer å vente, altså! Hehe

det skjønner ikke jeg helt heller.. men har skjønt ho Karine kanskje var litt manipulerende og lurte folk rundt lille fingeren.. og hvis ho er lik mora si så kan man brått terge på seg småstein.. :p men blir spennende å se hvorfor ho ble drept..
Ja enig der. Jeg klappet jeg, når Lars ba moren om å holde kjeft. Endelig, tenkte jeg :D

Jeg vurderer sumo for en uke, bare for å få sett siste episode før neste uke :D tror ikke jeg klarer å vente, altså! Hehe
Hehe, det skjønner jeg! Hater å vente på sånne ting selv! Syns det er godt det er ferdig jeg, ble egentlig aldri sånn veldig fan av denne serien, men likevel så uendelig nysgjerrig på slutten, så jeg har jo sittet klistra likevel :p

Nå har dere fristet meg. Må nok se i morgen! Er det ikke sånn gratis en mnd eller noe? Håpe håpe.

Back
Topp