Hehe blir spennende å se om noen av teoriene våre er riktig. Spm blir jo, hvorfor har hun gjort det i så fall?Nå holder jeg også en knapp på henne!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe blir spennende å se om noen av teoriene våre er riktig. Spm blir jo, hvorfor har hun gjort det i så fall?Nå holder jeg også en knapp på henne!
Hehe blir spennende å se om noen av teoriene våre er riktig. Spm blir jo, hvorfor har hun gjort det i så fall?
Tenkte akkurat det sammeLigger man en uke foran når man ser det på tv2sumo?
Føler jeg har sett noe som dere ikke har..![]()
Hvor mange episoder er det kommet ut nå?
Jeg sliter med å finne det ut![]()
Er veeeeldig spennende å se hva som skjer videre!
Ja hun har forandret seg etter det som skjedde, men har ikke helt klart å fange opp hvorvidt hun var helt normal eller litt, før drapet. Men hvorfor skal hun ha gjort det?
Tror det bare er 10, dessverre, så ikke så mange igjen. Bare å følge med![]()
Ja hun gjorde jo det, men det tenkte jeg var fordi hun er jo litt "forstyrra" i hodet, og sliter med å bli minnet det fordi de ble jo så plaget av folk da Aksel ble tatt. Men, hvem vet heheGodt spørsmål, har ikke noe svar på det enda hvertfall, må tenke litt haha
Men hun reagerte jo veldig rart når konen til Aksel fant det bildet av han og Karine
Ja hun gjorde jo det, men det tenkte jeg var fordi hun er jo litt "forstyrra" i hodet, og sliter med å bli minnet det fordi de ble jo så plaget av folk da Aksel ble tatt. Men, hvem vet hehe
Nei, Åse het ho som mest sannsynlig leverte bildene og fyren hennes, Per Olav var det jeg mente.. var helt på slutten av episode 6..Ja jeg veeeet, det kan jo ikke være han! Håper egentlig heller ikke at det er broren til Aksel. Da håper jeg mer at det er han du snakker om. Men fikk ikke med meg at det var Tonje som ga han bildene?
Jeg mener at han som har hovedrollen sa i et radiointervju at vi fikk vite detEr spent på om vi hele tatt får vite hvem morderen egentlig er jeg.
Hadde visst ikke sett slutten på forrige episode pga konflikt på Get boksen, så jeg så reprisen nå. Nå så jeg jo at kjæresten til Åse ikke er helt god, og jeg holder en knapp på han egentlig. Tror ikke det er Erik mer hvertfall, han er nok bare sjalu på Aksel som reiste og ble suksessrik og fikk en vakker kone.Nei, Åse het ho som mest sannsynlig leverte bildene og fyren hennes, Per Olav var det jeg mente.. var helt på slutten av episode 6..
Hva skjedde mellom de dro fra politiet og til aksel drikker i bilen? Baby våkna så gikk glipp av noen minutter.. så skjønte fint lite når han brått bare banker opp broren sin.. :OKjenner jeg er sykt spent på reaksjonene deres når dere får se dagens episode jeg, siden jeg så deg for en uke siden![]()
Hva skjedde mellom de dro fra politiet og til aksel drikker i bilen? Baby våkna så gikk glipp av noen minutter.. så skjønte fint lite når han brått bare banker opp broren sin.. :O
takkAksel dro hjem til Åse og Per Olav, og Åse fortalte at hun hadde funket bildene hos Erik. De viste også frem en melding Erik hadde sendt til Åse der det sto noe som at han ikke hadde noe med drapet og gjøre og at han var ung og ikke skjønte hva han holdt på med når han tok bildene.