Paradise Hotel Norge

#stalker much, haha!! :D Elsker engasjementet ditt! PH er seriøst dagens lille høydepunkt! ;D Ekstra gøy med denne tråden! Se for dere alle oss sitte på kafé og diskutere gårsdagens episode liksom, hahaha! ;D

Virker som at Martine kanskje ble litt usikker på Isabell? At hun synes hun er litt "svak" som faller for alt Sara sier. Hmmm...
Haha, må jo stalke de litt på insta:P *fnis* er så glad for denne tråden, for er nesten ingen av venninnene mine som ser på i år:P
Har merket det selv, men Isabell virker veldig naiv og :)
Isabel er veldig naiv, ikke vanskelig å styre henne i forskjellige retninger. Men hun tviler vel aldri på Sara mer, så da har vel Sara henne i sin hule hånd...
LoveMyMiracle; har du noe info om Harald? Hvor lenge var han borte fra insta? :D

Isabel er veldig naiv, ikke vanskelig å styre henne i forskjellige retninger. Men hun tviler vel aldri på Sara mer, så da har vel Sara henne i sin hule hånd...
LoveMyMiracle; har du noe info om Harald? Hvor lenge var han borte fra insta? :D
Ikke sant!

Har sjekket han og, men han var ikke så aktiv på insta før paradise begynte, så hvis man skal se på ukene der så er det 20 uker :P Haha! Og så lenge spiller de ikke inn:P

Ikke sant!

Har sjekket han og, men han var ikke så aktiv på insta før paradise begynte, så hvis man skal se på ukene der så er det 20 uker :P Haha! Og så lenge spiller de ikke inn:P
Hehe takk for update. Liker at noen er hakket mer oppdatert på insta enn meg selv. Jeg prøver å snoke litt, men er så mange navn. Syns de bare kunne kalt seg PH-Martine osv. Da hadde man funnet de med en gang :D

Hehe takk for update. Liker at noen er hakket mer oppdatert på insta enn meg selv. Jeg prøver å snoke litt, men er så mange navn. Syns de bare kunne kalt seg PH-Martine osv. Da hadde man funnet de med en gang :D
Hehe, herlig! Sant det, men når man har funnet en så finner man de fleste. De driver å tagger hverandre ;) Hehe!

Er det noen andre enn meg som syntes Audun er kjedelig i år? Beklager at jeg har vært vekke den siste uken. Men kroppen min har inntatt leieboer, og leieboeren sier jeg skal sove hele tiden. Så jeg har sett paradise litt senere enn alle andre, så jeg har rett og slett unngått tråden :P

Er det noen andre enn meg som syntes Audun er kjedelig i år? Beklager at jeg har vært vekke den siste uken. Men kroppen min har inntatt leieboer, og leieboeren sier jeg skal sove hele tiden. Så jeg har sett paradise litt senere enn alle andre, så jeg har rett og slett unngått tråden :P
Han er ikke like festlig i år nei..

Syns han er kjedelig, men han kommer av og til med et par gullkorn :P Merker igrunn svært lite til han :P

Er jeg eneste som ikke vil ha Emilie inn igjen. Syntes hun er treig, kjedelig og desperat :P
Det er jo ett spill så syntes det var tåpelig av henne og spille seg selv ut :P

Lurer på hvem som kommer inn igjen. Mads, Harald(neppe) eller Kevin. Eller han første jeg ikke husker navnet på.

Lurer på hvem som kommer inn igjen. Mads, Harald(neppe) eller Kevin. Eller han første jeg ikke husker navnet på.
Hmmm hvem snakker du om? Han kommer sikkert ikke inn siden vi ikke husker han :P men tipper en av de kommer inn en eller annen gang. Tror kanskje ikke Mads siden han fikk jo sin sjanse da han lå i den kisten og det gikk jo ikke så bra :P

Kommer en av de inn igjen i morgen? Vil ikke ha inn noen av de jeg.... Vil ha en ny!
Ja enig, vil også ha en ny. Føler de driver med resirkulering av de gamle deltakerne her :P

Back
Topp