Oi, det er jo strålendeFor første gang på veldig lenge, ja.
Istedenfor 4-6 timer søvn har jeg fått nærmere 10![]()
Magevondt borte hos lille da?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oi, det er jo strålendeFor første gang på veldig lenge, ja.
Istedenfor 4-6 timer søvn har jeg fått nærmere 10![]()
Bruker bare appen, jegAppen er jo genial?!![]()
Veldig.Så deilig![]()
Han har vært helt fin siden i går kveld.Oi, det er jo strålende
Magevondt borte hos lille da?
Jeg ogsåBruker bare appen, jeg![]()
Har ikke spist de førHuff...har du ikke reagert på de før?![]()
Så braVeldig.
Ingen magevondt i natt
Kunne fint klart flere netter som denne
Noen legger fra seg babyverden når de er utenfor huset vet duJeg ogsåhar den jo med meg overalt! Så tungvint å bære rundt på en pc liksom
![]()
Hva?!??? I alle dager....Har ikke spist de før![]()
Ja santJeg ogsåhar den jo med meg overalt! Så tungvint å bære rundt på en pc liksom
![]()
Hehe tror du ikke det går an å ikke spise de eller?Hva?!??? I alle dager....![]()
Jepp, mye lettereJa santpc'n står ved siden av meg, men det er lettere å ligge med tlf
Tydeligvis??? Skjønner ikke hvordan du har klart å unngå dem?Hehe tror du ikke det går an å ikke spise de eller?
ah, syns det er lettest å holde styr på samtalene med dataen jeg. på telefonen står det jo ikke quote eller noe :/ blir surrete om det er en stund siden en har vært innom og det er mange varsler feksSnakker om appen
At jeg har både pc og iPad men bruker kun tlf for jeg synes det er lettest![]()
Det blir for mye for meg med datanah, syns det er lettest å holde styr på samtalene med dataen jeg. på telefonen står det jo ikke quote eller noe :/ blir surrete om det er en stund siden en har vært innom og det er mange varsler feks![]()
Nei si det du, spiste de sikkert da jeg var mindreTydeligvis??? Skjønner ikke hvordan du har klart å unngå dem?![]()
hehe hver sin smak heldigvis, jeg bruker begge deler daDet blir for mye for meg med datan![]()
Jeg skriver fortest fra tlfhehe hver sin smak heldigvis, jeg bruker begge deler damen så skriver jeg fortest på dataen også
![]()
Ja, helt håpløstJeg ogsåhar den jo med meg overalt! Så tungvint å bære rundt på en pc liksom
![]()