Masse omkjøringer her i distriktet skjønner du....De varte himla lenge i såfall, burde klage snart
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Masse omkjøringer her i distriktet skjønner du....De varte himla lenge i såfall, burde klage snart
JeppHehe det er du , superpopulær dame du
Var det jeg trodde om deg også, men nå begynner jeg å bli i tvilKjør på
Hjelp til klesvasken
Uff...har det gått så lang tid allerede???
Du!!! Jeg lurer aldri noen!!![]()
Hva tviler du på??? At jeg driver med lureri??Var det jeg trodde om deg også, men nå begynner jeg å bli i tvil![]()
At du aldri lurer noenHva tviler du på??? At jeg driver med lureri??![]()
Nei, burde jo ikke det, men når jeg hører om disse brutte løftene om å vaske klær blir jeg litt skeptiskAha...du kan jo ikke tvile på det?!
![]()
Men, men...jeg kan jo ikke hjelpe for veiarbeid og omkjøring overaltNei, burde jo ikke det, men når jeg hører om disse brutte løftene om å vaske klær blir jeg litt skeptisk![]()
Så deilig ! Mine Klær er fulle av støv når jeg tar de utRonja vaskar kle for alle som vil![]()
Ut av vaskemaskin???Så deilig ! Mine Klær er fulle av støv når jeg tar de ut
Jeg liker sånnsett å vaske. Bare ikke resten av det, henge opp og ikke minst brette...Jasså, du er av den typenHer var det stas en stund da jeg fikk ny maskin, men det ga seg temmelig fort
![]()
Hun gjør nok helt sikkert det, får håpe un kommer seg løs snartJa, veldig lenge! Mulig hun sitter fast et sted![]()
Da får jeg klage på det da, sender mail senere i dag for dette går jo ikke lengerMasse omkjøringer her i distriktet skjønner du....![]()
Henge opp og brette er jo kjempe gøy?!Jeg liker sånnsett å vaske. Bare ikke resten av det, henge opp og ikke minst brette...
Jeg får ta en prat med stemor. Hun jobber på servicesenteret i kommunen. Klage litt til henneMasse omkjøringer her i distriktet skjønner du....![]()
Hvis du tror det hjelper så klag i veiJeg får ta en prat med stemor. Hun jobber på servicesenteret i kommunen. Klage litt til henne![]()
JaUt av vaskemaskin???
Jaog enda værre når jeg har hengt de opp
På tide med mindre støv?På tide med ny maskin?
Ja jeg lurer på det, men vet ikke om det er den som er problemet, for den er ganske ny. Men synes det er støv overalt i hele huset jeg daPå tide med ny maskin?
Ja jeg lurer på det, men vet ikke om det er den som er problemet, for den er ganske ny. Men synes det er støv overalt i hele huset jeg dabegynte sånn før vi flytta at det blei sånn