Overtidskontroll

Liaff

Elsker forumet
Aprilbarna`15
Snakk om nedtur. Fekk beskjed om at eg var heilt umoden og at eg ikkje kom til å føde dei neste dagene :( dritt!! Skuffa no ass :( :(

Å :( Skjønner godt du er skuffet da! Når blir du evt. satt i gang? Kanskje det er lurt å innstille seg på at du må vente til da og prøve å finne noe kjekt å fylle dagene med fram til da? Ikke så lett, jeg ser den. Håper fødselen plutselig starter av seg selv snart, du har virkelig ventet lenge nok.

Var det ikke ei her inne som gikk fra umoden til fødsel på 3.5 timer for at par uker siden?? Krysser alt jeg har for deg, og håper du snart får hilse på lille ♡

Off så kjedelig! Og du som følte på at noe var i gang litt tidligere!! :-( Håper noe skjer snart!

Var det ikke ei her inne som gikk fra umoden til fødsel på 3.5 timer for at par uker siden?? Krysser alt jeg har for deg, og håper du snart får hilse på lille ♡

Det gjorde jeg.. Var ingen åpning før vannet gikk, 2,5t etterpå var jenta vår ute :o
Hadde noen mas-rier dagen før vannet gikk, men fikk beskjed om at det kunne gå lang tid før det var noe fødsel i gang..

Huff så kjedelig!! Men jeg tror de sa det der ang fødsel de neste dagene bare for å ikke gi deg falske forventninger nå på slutten :p det at man er umoden en dag har jo ingenting å si for om fødsel skal starte den neste!! Krysser fingrene for deg og sender litt fødestøv! Lykke til :)

Jeg hadde ingen modning før vannet gikk med første. Sjekket meg den dagen vannet gikk. Fikk ingen tilbud / avtale om igangsetting? Dumt å høre og håper virkelig at de mars barna kommer snart !!!

Takk for oppløftende ord alle sammen ❤️ fekk time til igangsetting på torsdag kl 11. No har me reist på besøk til sviger-slekta for å prøve å koble ut :) eg håpe fortsatt at ting skal skje før torsdag, men no har eg fått roa meg litt og er innstilt på at om ei uke så er eg garantert blitt mamma :)

heldigvis ikke lenge til torsdag uanset da :D og krysser fingrene for at lille velger å komme før av seg selv ;) neste helg har du i hvert fall jenta di :D <3

Takk for oppløftende ord alle sammen ❤️ fekk time til igangsetting på torsdag kl 11. No har me reist på besøk til sviger-slekta for å prøve å koble ut :) eg håpe fortsatt at ting skal skje før torsdag, men no har eg fått roa meg litt og er innstilt på at om ei uke så er eg garantert blitt mamma :)
Tenker masse på deg, og føler såå med deg! Følger spent med, og krysser alt!!

Har fått nokon dråper blod i trusa. Kanskje ting er i ferd med å modnes? Og er eg ekstra heldig slepp eg å bli igangsatt i mårra :D
Sånn startet det her ;) på kvelden, 04.37 var hun ute ;)

Herlig! Trur slimproppen kom i sta og. Var slim i allefall :P har så lyst å slippe timen i mårra! Så er i ekstase no, og mannen støvsuger huset :D
Så bra! Heier såå på deg! Masse masse lykke til med fødsel. Jeg var så redd på forhånd, men hadde en helt fantastisk opplevelse. Ingen ting kan måle seg med å bli mamma. Nyt, og prøv å slapp av, så gjør det ikke så vondt ;)

Back
Topp