Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Var det ikke ei her inne som gikk fra umoden til fødsel på 3.5 timer for at par uker siden?? Krysser alt jeg har for deg, og håper du snart får hilse på lille ♡
Sniker fra oktober13..Snakk om nedtur. Fekk beskjed om at eg var heilt umoden og at eg ikkje kom til å føde dei neste dagenedritt!! Skuffa no ass
![]()
![]()
Jeg var ikke moden, men 3cm åpning. De tok vannet og 3t etterpå var hun uteVar det ikke ei her inne som gikk fra umoden til fødsel på 3.5 timer for at par uker siden?? Krysser alt jeg har for deg, og håper du snart får hilse på lille ♡
Tenker masse på deg, og føler såå med deg! Følger spent med, og krysser alt!!Takk for oppløftende ord alle sammenfekk time til igangsetting på torsdag kl 11. No har me reist på besøk til sviger-slekta for å prøve å koble ut
eg håpe fortsatt at ting skal skje før torsdag, men no har eg fått roa meg litt og er innstilt på at om ei uke så er eg garantert blitt mamma
![]()
Hurra! Spennende!!!Har fått nokon dråper blod i trusa. Kanskje ting er i ferd med å modnes? Og er eg ekstra heldig slepp eg å bli igangsatt i mårra![]()
Sånn startet det herHar fått nokon dråper blod i trusa. Kanskje ting er i ferd med å modnes? Og er eg ekstra heldig slepp eg å bli igangsatt i mårra![]()
Herlig! Trur slimproppen kom i sta og. Var slim i allefallSånn startet det herpå kvelden, 04.37 var hun ute
![]()
Lykke tilHerlig! Trur slimproppen kom i sta og. Var slim i allefallhar så lyst å slippe timen i mårra! Så er i ekstase no, og mannen støvsuger huset
![]()
Så bra! Heier såå på deg! Masse masse lykke til med fødsel. Jeg var så redd på forhånd, men hadde en helt fantastisk opplevelse. Ingen ting kan måle seg med å bli mamma. Nyt, og prøv å slapp av, så gjør det ikke så vondtHerlig! Trur slimproppen kom i sta og. Var slim i allefallhar så lyst å slippe timen i mårra! Så er i ekstase no, og mannen støvsuger huset
![]()
Takk!Lykke til![]()
Hehe! Ska prøv å slappe av og nyte detSå bra! Heier såå på deg! Masse masse lykke til med fødsel. Jeg var så redd på forhånd, men hadde en helt fantastisk opplevelse. Ingen ting kan måle seg med å bli mamma. Nyt, og prøv å slapp av, så gjør det ikke så vondt![]()